  • 1. Data: 2006-06-22 09:33:26
    Temat: przetarg publiczny - termin składania ofert 1 dzień (niecały)
    Od: "Mike" <m...@S...pl>

    Witam,

    Fakty są następujące:
    W dniu 21-06-2006r. o godz. 13:58 na stronie internetowej BIP firmy X
    zostało umieszczone ogłoszenie o przetargu (poniżej 60.000,- Euro) -
    ściągnięty dokument Word w środku posiada datę 13-06-2006r.
    W treści tego dokumentu Zamawiajcy określił termin składania ofert na dzień
    22-06-2006r. godz. 9:00.
    Pytanie jest takie - jakie są możliwości złożenia protestu (tu chyba jest
    tak, że protest może złożyć uczestnik przetargu - ja nim nie jestem ponieważ
    nie miałem nawet cienia szansy aby nim być) lub inne możliwości prawne
    ukrócające takie działania Zamawiającego?
    Co można zrobić w takiej sytuacji ?

  • 2. Data: 2006-06-23 05:45:56
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>

    Mike wrote:

> [...]
    > nie miałem nawet cienia szansy aby nim być) lub inne możliwości prawne
    > ukrócające takie działania Zamawiającego?

    art.180.3 Protest dot. treści ogłoszenia...., także postanowień dot.
    specyfikacji...wnosi sie w terminie:
    pkt. 1) 7 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień
    Publicznych LUB zamieszczenia siwz na stronie internetowej lub na
    stronach portalu internetowego Urzędu...
    Tak więc skoro specyfikacja została zamieszczona 21.06 i masz dowód że
    nie było jej wcześniej to można składać protest do 28.06 i domagać
    zmiany terminu otwarcia ofert oraz ponownej oceny ofert ze względu na
    jednodniowy termin pomiędzy ukazaniem sie specyfikacji i terminem
    składania ofert.

    Skoro nie możesz wnieść protestu osobiście zawsze możesz powiadomić
    którąś z organizacji zrzeszające wykonawców wpisaną na listę
    organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej,
    prowadzoną przez Prezesa UZP zgodnie z art. 179.2
    Pytanie tylko czy będzie im sie chciało?

    --
    Pozdrawiam AdamS