  • 1. Data: 2006-09-25 13:12:14
    Temat: umieszczanie kawałków weselnych na stronie
    Od: "vvv" <r...@g...pl>

    Jak w temacie; czy można legalnie umieścić na stronie www utwory znanych
    wykonawców granych przez siebie w celu reklamy zespołu?; chodzi oczywiście o
    urywki rzędu 1 do 1,5 minuty; pomóżcie bo nigdzie nie mogę znaleźć wiadomości
    na temat takiej opcji

  • 2. Data: 2006-09-25 14:20:01
    Temat: Re: umieszczanie kawałków weselnych na stronie
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

> [...]
    > wykonawców granych przez siebie w celu reklamy zespołu?; chodzi oczywiście
    > urywki rzędu 1 do 1,5 minuty; pomóżcie bo nigdzie nie mogę znaleźć

    jesli masz dogadany temat z zaiksem, to mozesz

  • 3. Data: 2006-09-25 16:16:06
    Od: " " <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czyli bez tego ani rusz nawet jak to jest fragment utworu? A niech to.......

  • 4. Data: 2006-09-25 20:28:23
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Czyli bez tego ani rusz nawet jak to jest fragment utworu? A niech
    > to.......

    no nie rozumiem, firma, ktora gra na weselach powinna miec uregulowane z
    zaiksem, jesli nie ma to juz od tego zaczyna robic niezgodnie z prawami tych
    wyzyskiwaczy.

  • 5. Data: 2006-09-25 20:36:08
    Od: " " <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    to organizator imprez załatwia sprawy z zaiksem

  • 6. Data: 2006-09-25 20:39:06
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > to organizator imprez załatwia sprawy z zaiksem

    zawsze i wszedzie? bo ja myslalem o takim zespole, co na weselach np. gra,
    jakos mi sie tak skojarzylo :)

  • 7. Data: 2006-09-25 20:44:44
    Od: " " <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    w większości przypadków raczej tak, a z samym weselem to dokładnie nie wiem
    jak jest; można to gdzieś znaleźć? Na stronie zaiksu są tylko formularze do
    wypełniania...

  • 8. Data: 2006-09-25 20:48:06
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    http://www.zaiks-stop.v.pl/

  • 9. Data: 2006-09-25 21:16:33
    Od: " " <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    No znalazłem coś konkretnego;
    http://www.filmart.pl/INFO.htm

    warto przeczytać!

  • 10. Data: 2006-09-25 23:06:32
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    vvv napisał(a):
> [...]
    > urywki rzędu 1 do 1,5 minuty; pomóżcie bo nigdzie nie mogę znaleźć wiadomości

    Na Wirtualnej Polsce.

    --
    Kaja