  • 1. Data: 2006-09-25 12:16:11
    Temat: gwarancja - laptop
    Od: Tmi <d...@v...pl>

    Witam,

    Kupilem nowego laptopa z roczna gwarancja. Po 3 miesiacach nastapilo
    jakies uszkodzenie (glosnik).

    Pytanie: czy od momentu ukonczenia naprawy gwarancyjnej mam gwarancje na
    rok (od nowa) na caly laptop czy na jedna czesc (Glosnik) ?

    pozdrawiam
    Tmi

  • 2. Data: 2006-09-25 12:28:32
    Temat: Re: gwarancja - laptop
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 25.09.2006 Tmi <d...@v...pl> napisał/a:
> [...]
    > Pytanie: czy od momentu ukonczenia naprawy gwarancyjnej mam gwarancje na
    > rok (od nowa) na caly laptop czy na jedna czesc (Glosnik) ?

    A co mówi na ten temat dokument gwarancyjny?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2006-09-25 12:37:38
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Tmi porozsypywal nastepujace haczki:
    > Pytanie: czy od momentu ukonczenia naprawy gwarancyjnej mam gwarancje na
    > rok (od nowa) na caly laptop czy na jedna czesc (Glosnik) ?
    A co jest napisane w umowie gwarancyjnej?
    Ale ihmo w ogole nie masz od nowa gwarancji... zazwyczaj gwarancja
    biegnie od momentu zakupu i nie 'restartuje sie' w momencie kazdej naprawy
    --
    badzio

  • 4. Data: 2006-09-25 12:58:06
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Tmi wrote:
> [...]
    >
    > Pytanie: czy od momentu ukonczenia naprawy gwarancyjnej mam gwarancje na
    > rok (od nowa) na caly laptop czy na jedna czesc (Glosnik) ?

    zwykle gwarancja biegnie dalej z wyjatkiem czesci ktorej zostala
    wymieniona. Na nia masz gwarancje od poczatku.
    Ale wszystko zalezy od zapisow w gwarancji.