  • 1. Data: 2008-09-17 16:53:27
    Temat: ujawnianie nazwiska podejrzanego w komentarzach na www
    Od: " ja" <l...@N...gazeta.pl>

    witam, gazeta internetowa www -tygodnik, ktory wychodzi tez w wersji
    drukowanej, dziennikarz pisze artykul na temat podejrzanego o przestepstwo.
    Ludzie pod spodem komentują i tu jakas osoba podaje nazwisko. Wprawdzie to nie
    dziennikarz ,ale przeciez jest jakis moderator ,ktory powinien kontrolowac
    komenatrze ludzi, bo to narusza prawa podejrzanego i naraza go na
    identyfikacje. Czy moderator strony powinien to skorygowa? czy to nie narusza
    czasem prawa prasowego?

  • 2. Data: 2008-09-17 17:48:22
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 17 Wrz, 18:53, " ja" <l...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > komenatrze ludzi, bo to narusza prawa podejrzanego i naraza go na
    > identyfikacje. Czy moderator strony powinien to skorygowa? czy to nie narusza

    Przecież nazwisko podejrzanego nie jest żadną tajemnicą.
    Jest ono publicznie znane. Wystarczy przeczytać je na wokandzie w
    Sądzie.

    Co innego nazwisko świadka koronnego bądź pokrzywdzonego

  • 3. Data: 2008-09-17 18:52:44
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Przecież nazwisko podejrzanego nie jest żadną tajemnicą.

    Jarosław W. syn prezydenta Lecha Wałęsy :-))))

    *piotr'ek*

  • 4. Data: 2008-09-17 20:35:25
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > Jarosław W. syn prezydenta Lecha Wałęsy :-))))

    o co go oskarżyli? wdał się w tate czy co?

  • 5. Data: 2008-09-18 00:23:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gargamel pisze:

    > o co go oskarżyli? wdał się w tate czy co?

    O pomroczność jasną, o ile pamiętam ;)

  • 6. Data: 2008-09-18 10:42:24
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > O pomroczność jasną, o ile pamiętam ;)

    czyli co, TW reksio?

  • 7. Data: 2008-09-18 12:44:41
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...na> napisał w wiadomości

    > czyli co, TW reksio?

    Czyli za młody jesteś.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2008-09-18 15:42:53
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > czyli co, TW reksio?

    Pomroczność jasna to jazda po %.

    *piotr'ek*

  • 9. Data: 2008-09-19 07:49:07
    Od: "robal" <r...@B...op.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> popełnił(a):

    > O pomroczność jasną, o ile pamiętam ;)

    Jarosława?!

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną

  • 10. Data: 2008-09-19 09:47:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    robal pisze:
    > Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> popełnił(a):

    > Jarosława?!

    Oj, nie wymagasz chyba ode mnie, żebym był po imieniu z cała rodziną
    Lecha W.? ;)