  • 1. Data: 2008-09-17 15:36:45
    Temat: Re: glosny seks
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    miśka wrote:
    > Ludzie wynajmujacy mieszkanie niedaleko mnie uprawiaja glosny seks. Po
    > jakims czasie dzikie wrzaski pani, slyszalne przy otwartch oknach takze na
    > ulicy, zmeczyly juz moja rodzine. Podobnego zdania sa sasiedzi. Sasiad
    > mieszkajacy z drugiej strony kochasiow zaczal sie skarzyc, ze zona, slyszac
    > wrzaski zza sciany odmawia ich wspolnego tete a tete :) Nie bede sie
    > rozwodzic na forum szczegolowo, w kazdym badz razie pani krzyczy jakby ja
    > mordowano, doslownie. Doczekalismy sie nawet zartobliwych komentarzy od
    > nawiedzajacych nas gosci. Poradzcie jak uciszyc loversow. Zwracanie uwagi
> [...]

    A dlaczego piszesz o tym na pl.soc.savoir-vivre? Przekierowuję na
    pl.soc.prawo. Możesz zawiadomić policję, dobrze, jak masz jakieś dowody
    na to (nagrania itp.). Podstawą prawną jest kodeks wykroczeń, Art. 51,
    par. 1:

    "Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem zakłóca spokój,
    porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie w miejscu
    publicznym, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny."

    Pozdrawiam, argothiel