  • 1. Data: 2008-09-17 13:32:25
    Temat: Czy Urząd Skarb. ma mozliwość sprawdzenia do kogo należy konto ?
    Od: "Jarek " <e...@N...gazeta.pl>

    Witam. Przez pół roku wynajmowałem mieszkanie i umówiłem sie z właścicielem
    że na koniec wystawi mi rachunek - wtedy mój pracodawca zwraca mi część
    kwoty. Kiedy się wyprowadzałem właściciel mieszkania był we Włoszech i
    obiecał mi dać rachunek jak wróci. Kiedy do niego teraz zadzwoniłem
    powiedział, że nie da mi żadnego pokwitowania- prawdopodobnie w ogóle nie
    zgłosił faktu wynajmu w US. Kiedy powiedziałem że doniosę na niego do US że
    on wynajmuje nielegalnie właściciel powiedział mi, że US może mu naskoczyć
    ponieważ rachunek na który mu płaciłem nie należy do niego (prawdopodobnie to
    rachunek jego kochanki). Na umowie wynajmu nie było nr rachunku- podał mi go
    smsem.
    Mam dwa pytania:
    1. Wiem że ten facet wynajmuje teraz innej osobie mieszkanie bez żadnej
    umowy. Załóżmy że idę do US i mówię, że facet wynajmuje mieszkanie w sposób
    nieopodatkowany- co robi Urząd Skarbowy ? - czy ma mozliwość sprawdzenia do
    kogo należy nr konta w banku ?
    2. Załóżmy że nr konta w banku nie należał do właściciela mieszkania - czy to
    oznacza że nic mu nie można zrobić ponieważ "teoretycznie" nie osiągał żadnej
    korzyści finansowej ?

  • 2. Data: 2008-09-17 13:54:30
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-17, Jarek <e...@N...gazeta.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > oznacza że nic mu nie można zrobić ponieważ "teoretycznie" nie osiągał żadnej

    A masz jakąkolwiek umowę na ten lokal?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2008-09-17 14:04:16
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 17 Wrz, 15:54, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > On 2008-09-17, Jarek <e...@N...gazeta.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A masz jakąkolwiek umowę na ten lokal?
    >
    > --
    > Wojciech Bańcer
    > p...@p...pl

    "Na umowie wynajmu nie było nr rachunku- podał mi go smsem. " - wiec
    pewnie ma :)
    Do pytajacego - na umowie wynajmu byla podana kwota jaka masz placic?

  • 4. Data: 2008-09-17 15:16:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek " <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    No to nie dość, ze on wynajmujący będzie miał kłopot, to jeszcze i jego
    kochanka :-) Głupie tłumaczenie.

  • 5. Data: 2008-09-17 15:41:18
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Jarek " <e...@N...gazeta.pl> wrote
> [...]
    > rachunek jego kochanki). Na umowie wynajmu nie było nr rachunku- podał mi

    Masz umowe-masz dowód, że wynajmowałeś. Masz potwierdzenia, że wpłacałeś.
    Gość liczy, że po prostu dasz sobie spokój albo jest jakiś hm... głupi.
    Pogadaj z nim ostro, a jak nic nie da to idz do UKS.
    Wszczęte postępowanie i przesłuchania szybko wyjaśnia kto, od kogo i za co
    kasę brał.