  • 1. Data: 2003-07-11 07:14:08
    Temat: ujawnianie korespondencji prywatnej
    Od: Piotr 'Lestat' Puchowski <l...@...pl>

    Witam grupe.
    Mam takie pytanie.
    Przypuscmy, ze koresponduje "po mailu" z sekretarzem pewnej
    organizacji. Oczywiscie na temat spraw tejze oraganizacji.
    Dowiaduje sie rzeczy, ktore dotycza wszystkich czlonkow
    tejze organizacji, wiem, ze byliby tym zainteresowani, a
    inaczej niz ode mnie sie nie dowiedza niczego. Czy moge
    uzyskane w ten sposob informacje zacytowac na niezalezym od
    wladz zwiazku, internetowym forum tej organizacji?

    Lestat
    --
    DARTS: http://l.pl/lestat/
    gg 281147