  • 1. Data: 2003-07-11 04:35:18
    Temat: pamietacie moze....
    Od: "Nellis Eketorp" <n...@i...pl>

    pamietacie moze ze wyslalam kiedys post na ta grupe odnosnie praw autorskich
    dot. zdjec publikowanych w intenecie. chodzilo o to ze bez mojej wiedzy i
    zgody zostaly opublikowane w pewnym serwisie moje zdjecia z przywlaszczeniem
    sobie praw autorskich przez administratora serwisu.

    Teraz pragne zawiadomic ze sprawiedliwosc jednak istnieje i osobnik ow jest
    juz po "nalocie" agencji sciagania dlugow, ciazy na nim prokurator i okolo
    20 spraw o same wyludzenia pieniedzy i plagiaty. Coz, oby nasze prawo bylo
    tak konsekwentne w kazdym przypadku. Tylko co z tymi biednymi ludzmi ktorych
    ow osobnik naciagnal i oszukal - przeciez, gdy oglosi sie oficjalnie
    bankructwo firmy nie odzyskaja swoich pieniedzy, nie mowiac juz o
    zadoscuczynieniu w jakikolwiek sposob. Coz, ale jest jakas satysfakcja, ze
    jednak sprawiedliwosc czasem dziala poprawnie w naszym kraju i czasem nie
    mozna po prostu pozostac bezkarnym. :)

    --
    Nellis Eketorp
    The Dark Artist