  • 1. Data: 2003-07-11 05:39:00
    Temat: oferta z ograniczeniem wieki
    Od: "Jurka" <K...@n...patyku.com>

    Witam.
    Ogloszono konkurs programistyczny . Jeden z punktow regulaminu "5. Udział w
    konkursie mogą brać udział osoby w wieku 18-30 lat". Moje pytanie czy jest
    jakies prawo i ewentualnie co zrobic, komu i co zglosic, aby starsi
    programisci nie byli tak jawnie dyskryminowani.
    --
    J.R. (GG#2690392)
    J...@a...wytnijto.com

  • 2. Data: 2003-07-11 06:57:06
    Temat: Re: oferta z ograniczeniem wieki
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    A jakiego to charakteru konkurs? To dość ważne zagadnienie.

    Stan_Z

  • 3. Data: 2003-07-11 07:05:40
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Jurka wrote:

> [...]
    > pytanie czy jest jakies prawo i ewentualnie co zrobic, komu i co
    > zglosic, aby starsi programisci nie byli tak jawnie dyskryminowani.

    Najlepiej samemu ogłosić podobny konkurs dla programistów w wieku
    31-100 lat.
    A tak poważnie to ten kto ogłasza konkurs i wykłada kasę na nagrody ma
    prawo kształtować regulamin tak jak mu się tylko podoba. Jeśli zechce
    to może zastrzec, że mogą w nim brać udział tylko np. blondynki o
    błekitnych oczach.

  • 4. Data: 2003-07-11 07:08:58
    Od: "Jurka" <K...@n...patyku.com>

    ...from bitstream coded by *Stan_Z* :
    > A jakiego to charakteru konkurs? To dość ważne zagadnienie.
    Programistyczny. Znaczy sie na napisanie programu komputerowego. Pierwsza
    edycja konkursu programistycznego Marumoriego. Szczegoly na stronie
    http://konkurs.kaneko.pl. No i bardziej jakby wiekowo doswiadczeni
    wykluczeni. A mnie i kilku innych kolegow na pl.comp.lang.delphi szlag jakby
    trafia jak po ilus latach komputerowania bez dania racji, wywala sie nas do
    kosza.

  • 5. Data: 2003-07-11 09:42:20
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Niestety to nie konkurs o miejsce pracy więc reguły mogą być dowolne

    Stan_Z