  • 1. Data: 2008-07-18 21:38:16
    Temat: ugoda z bankiem
    Od: "gabler" <g...@o...eu>

    jakieś 10 lat temu wziąłem kredyt, spory. Potem coś mi się wywaliło i
    zaproponowałem bankowi ugodę. Nie była korzystna dla banku. Zgodzili się ( jest
    dokument) i ja się wywiązałem . Potem jeszcze próbowali iść na huki, ale ich
    ignorowałem. Teraz przysłali ze jak nie zapłacę to sprzedadzą dług firmie
    windykacyjnej. Kwota spora to i firma windykacyjna będzie sie jakiś czas
    bezskutecznie starała wyrwać trochę kasy. Czy bank może zrobić taki manewr jeśli
    w jednym z punktów ugody jest zapis że w przypadku spłacenia przeze mnie
    zaproponowanej i przyjętej przez bank kwoty nie będzie miał żadnych innych
    roszczeń. A może wystarczy napisać do nich że zgodnie z ustawą o ochronie danych
    osobowych mają mnie wymazać ze swoich baz danych? Wtedy chyba nie będą mogli
    nikomu udostępnić moich danych osobowych.

  • 2. Data: 2008-07-23 06:44:44
    Temat: Re: ugoda z bankiem
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Na twoje pytanie nie odpowiem, ale ponieważ spotkałem się już z takimi
    niehonorowanymi przez bank ugodami, dam ci jedną radę - sprawdź czy osoba,
    która podpisała ugodę ze strony banku miała do tego prawo.