  • 11. Data: 2007-09-22 21:16:54
    Temat: Re: ucieczka podejrzanego za granicę - jak najlepiej postąpic
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Sat, 22 Sep 2007 20:29:56 +0200, od Robert Tomasik
    :
    > Nie tyle "automatycznie", co na odpowiednie zarządzenie sądu. Do grudnia
    > poszukiwania są realizowane na terenie kraju, ale z chwilą wstąpienia przez
    > nasz kraj do Schengen sprawa dla "uciekinierów" się o tyle skomplikuje, że
    > w sposób w miarę prosty będą poszukiwani na terenie wszystkich krajów
    > układu (nie mylić z Unią Europejską, bo obszary te się nie do końca
    > pokrywają).

    podobno bazy danych policyjne i wizowe już są połączone,
    ale kompetencje policji kończą się na granicy? czy układ z schengen
    dopuszcza działania na terenie obcego państwa ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/

  • 12. Data: 2007-09-23 10:36:28
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

> [...]
    > skomplikuje, że w sposób w miarę prosty będą poszukiwani na terenie
    > wszystkich krajów układu (nie mylić z Unią Europejską, bo obszary te się

    No to fajnie, dzieki za informacje :)

  • 13. Data: 2007-09-23 10:55:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:pi488zojbrb2$.3eux6zu2w1do.dlg@40tude.net...

    > podobno bazy danych policyjne i wizowe już są połączone,
    > ale kompetencje policji kończą się na granicy? czy układ z schengen
    > dopuszcza działania na terenie obcego państwa ?

    Tak, ale w tym wypadku zatrzymania dokonuje tamtejsza Policja, a nie
    polska. To zasadniczo już działa, choć po wstąpieniu wiele rzeczy się
    uprości.