  • 1. Data: 2007-09-20 12:29:39
    Temat: telefony komorkowe w sejmie
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Zauważyłem w czasie posiedzeń sejmu, że niektórzy najzwyczajniej
    rozmawiają przez telefon komórkowy! Nie jest to zabronione jakimś
    regulaminem? To jakby uczniowie czy studenci rozmawiali w czasie zajęć i
    wykładów.

  • 2. Data: 2007-09-20 14:14:23
    Temat: Re: telefony komorkowe w sejmie
    Od: "Grześ" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "wologf" <g...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozmawiają przez telefon komórkowy! Nie jest to zabronione jakimś
    > regulaminem? To jakby uczniowie czy studenci rozmawiali w czasie zajęć i

    niestety posłom wolno wszystko, spać, rozmawiać....

  • 3. Data: 2007-09-20 14:26:02
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Użytkownik "Grześ" <p...@S...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "wologf" <g...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > niestety posłom wolno wszystko, spać, rozmawiać....

    Tyle to wiem i jakich mamy posłów również, jednak czy jest zapis
    regulaminowy który tego zabrania czy może nie ma?

  • 4. Data: 2007-09-20 15:33:22
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    In news:fctvvr$9ct$1@atlantis.news.tpi.pl,
    wologf <g...@o...eu> typed:

    > Tyle to wiem i jakich mamy posłów również, jednak czy jest zapis
    > regulaminowy który tego zabrania czy może nie ma?

    W Senacie jest i, tak na chłopski rozum, to w Sejmie też powinien być,
    ale ja się nie doguglałem.

    --
    tbr

  • 5. Data: 2007-09-20 15:42:01
    Od: grizz <g...@p...onet.pl>

    wologf uraczył/a nas:

> [...]
    > rozmawiają przez telefon komórkowy! Nie jest to zabronione jakimś
    > regulaminem? To jakby uczniowie czy studenci rozmawiali w czasie zajęć i
    A nie rozmawiają?
    ;)
    --
    #==||=========================[ http://grizz.pl/ ]=======================-
    Voiceless it cries, Wingless flutters, Toothless bites, Mouthless mutters.

  • 6. Data: 2007-09-20 20:16:04
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Użytkownik "grizz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > wologf uraczył/a nas:

    > A nie rozmawiają?
    > ;)

    Nie z taką bezczelną premedytacją i się z tym kryją, a jak komuś
    zadzwoni komóra to przynajmniej opuszcza sale

  • 7. Data: 2007-09-22 08:55:08
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Thu, 20 Sep 2007 14:29:39 +0200, od wologf :

> [...]
    > rozmawiają przez telefon komórkowy! Nie jest to zabronione jakimś
    > regulaminem? To jakby uczniowie czy studenci rozmawiali w czasie zajęć i

    niestety nie ma chyba regulaminu porządkowego w Sejmie

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/