    From: Jarosław Grabek <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: uciążliwy sąsiad za ścianą - co mogę zrobić?
    Date: Wed, 12 Apr 2006 14:16:13 +0200

    Witam,
    Pomóżcie mi proszę, bo już nie mam siły..
    Przez ścianę mieszkam z jakimś dzieciakiem, który ma subwoofer zawieszony
    na dzielącej nas ścianie. W efekcie non stop drżą mi półki, wibrują ściany
    i podłoga.

    Próbowałem rozmawiać z matką (nauczycielką). Wysłuchała, przeprosiła i..
    nic się nie zmieniło. Próbowałem rozmawiać z tym dzieciakiem. Wyzwał mnie
    tylko i na tym się skończyło.

    Jestem już na krawędzi wytrzymałości. Pracuję głównie w domu, niestety
    pracownię mam dokładnie w pokoju sąsiadującym z dzieciakiem. A przy tym
    waleniu naprawdę nie można się skupić. Po codziennej dawce walenia ze ścian
    chodzę wiecznie podenerwowany, co odbija się potem na mojej rodzinie.

    Co ja mogę zrobić poza sprzedaniem mieszkania? Myślałem o rozmowie z
    administratorem budynku, ale to duże osiedle i na pewno mnie oleją. Jak to
    załatwić? Są na to jakieś przepisy?
    --
    Jarek
    www.grabek.pl - fotografie