  • 21. Data: 2003-04-24 12:15:58
    Temat: Re: uciążliwe zwierze
    Od: m00nia <a...@b...gnet.pl>

    > Moze dolacze swoje pytanie.
    > Ktos w bloku hoduje przepiorki dla jajek. Caly dom zastawiony klatkami.
    > Jezeli ktos chce sie zorientowac jaki zapach sie wydobywa z tego mieszkania
    > to polecam wybrac sie na wies i wlozyc noc do jakiegos niezbyt czesto
    > sprzatanego kurnika.
    >
    > Jak ten ktos ma otwarte okna to fetor przyprawia o mdlosci. Co z kims takim
    > mozna zrobic?

    Zglos dzielnicowemu i np. do sanepidu.
    mk

  • 22. Data: 2003-04-24 13:10:22
    Od: t...@w...pdi.net

    scream <s...@...pl> wrote:

    > rozumiem, że jak Ci będe wrzeszczał nad głową i srał na dywan to sie
    > będziesz cieszył?

    A czy ten pies sra sasiadowi na dywan? A moze oni maja szczekajacy minutnik
    do jajek? Rozumiem, ze jak minutnik bedzie rzal jak kon to wszystko w
    porzadku, tylko szczekanie jest nie fair?

    > best regards,
    > scream (at)w.pl

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 23. Data: 2003-04-24 13:11:38
    Temat: Re: Odp: uciążliwe zwierze
    Od: poreba <d...@p...com>

    scream <s...@...pl> niebacznie popelnil

    > rozumiem, że jak Ci będe wrzeszczał nad głową i srał na dywan to
    > sie będziesz cieszył?
    Furda owczarki! A wrony i kawki? One nie tylko na trawnik,
    zdarza się że niektórym i na głowę. A że śpiewające są tylko wg
    systematyki to drą się niemiłosiernie - całydzień.
    Szanowna redakcjo kogo podać do sądu w tej sprawie?

    --
    pozdro
    poreba

  • 24. Data: 2003-04-24 13:13:23
    Od: t...@w...pdi.net

    Marcin Olender <d...@g...pl> wrote:

    > To nie kundli, ale takich troglodytow jak ty nalezy sie bac.

    E tam, nie wierz w to, ze ktos pobil czlowieka za to, ze ten wyszedl z psem
    bez kaganca i smyczy.

    > Depi.

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 25. Data: 2003-04-24 13:17:29
    Od: t...@w...pdi.net

    poreba <d...@p...com> wrote:

> [...]
    > systematyki to drą się niemiłosiernie - całydzień.
    > Szanowna redakcjo kogo podać do sądu w tej sprawie?

    Nikogo. Zwierzyne miejska wytrzebic, trawe przerobic na parkingi (wokol mnie
    samochodziarze juz zamordowali dwa calkiem ladne - straz miejska leje na to
    cieplym moczem). Spiew ptakow mozna puszczac z magnetofonow a zamiast
    trawnikow rownie ladna bedzie sztuczna murawa (mozna ja zwijac na noc).

    > pozdro
    > poreba

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 26. Data: 2003-04-24 18:43:02
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik t...@w...pdi.net napisał:
    > A czy ten pies sra sasiadowi na dywan?

    sra na trwanik wokół bloku i właściciel nie raczy tego sprzątnąć

    > A moze oni maja szczekajacy minutnik
    > do jajek? Rozumiem, ze jak minutnik bedzie rzal jak kon to wszystko w
    > porzadku, tylko szczekanie jest nie fair?

    źle rozumiesz

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 27. Data: 2003-04-24 18:47:57
    Od: poreba <d...@p...com>

    t...@w...pdi.net niebacznie popelnil

    > Nikogo. Zwierzyne miejska wytrzebic, trawe przerobic na parkingi
    > (wokol mnie samochodziarze juz zamordowali dwa calkiem ladne -
    > straz miejska leje na to cieplym moczem). Spiew ptakow ...
    Pomijając Twoje opaczne zrozumienie mojego postu
    powiedz jak to robisz że w odgłosach wydawanych przez kawki i wrony
    słyszysz śpiew?!

    --
    pozdro
    poreba

  • 28. Data: 2003-04-24 20:41:41
    Od: t...@w...pdi.net

    scream <s...@...pl> wrote:

    > sra na trwanik wokół bloku i właściciel nie raczy tego sprzątnąć

    Mieszkasz na trawniku, ze traktujesz go jak swoj dywan?

    Czytales w ogole post ktory rozpoczal ten watek? Ja tam nic o sraniu na
    trawniku wokol bloku nie wyczytalem.

    > źle rozumiesz

    Aha..ogladanie na wideo serialu "Lassie wroc" tez NIE jest w porzadku? Czy
    znowu zle rozumiem? A moze przeczytaj jednak dokladnie list ktory rozpoczal
    ten watek. Jeden lokator uwaza, ze pies mu przeszkadza, wlasciciel psa wrecz
    przeciwnie przy czym chodzi o SZCZEKANIE nie o sranie.

    > best regards,
    > scream (at)w.pl

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 29. Data: 2003-04-24 21:51:16
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik t...@w...pdi.net napisał:
    > Mieszkasz na trawniku, ze traktujesz go jak swoj dywan?

    nie, ale czasem chciałbym np przejść po trawniku i nie chciałbym aby w
    tym czasie coś mi sie przykleiło do buta, bo właściciel pieska nie
    chciał schylić garba i sprzątnąć jego gówno

    > Czytales w ogole post ktory rozpoczal ten watek? Ja tam nic o sraniu na
    > trawniku wokol bloku nie wyczytalem.

    Tak, to ja zacząłem ten temat bo mnie to denerwuje. Przyjedź i zobacz
    jak wygląda mój blok, cała klatka schodowa zasrana i zaszczana przez
    psy, windy to samo, smród, chodnik i trawniki dookoła bloku to samo,
    własciwie nie widać kawałka trawy tylko same gówna. Więc nie pasuje mi
    to. Denerwuje mnie. Mam do tego prawo!

    > Aha..ogladanie na wideo serialu "Lassie wroc" tez NIE jest w porzadku?

    jeśli będziesz to robił tak, że będzie przeszkadzało drugiemu lokatorowi
    to TAK (np przystawisz kolumne do ściany i rozkręcisz głośność na maxa)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 30. Data: 2003-04-25 09:46:45
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    Galis wrote:

    > a swoje potrzeby załatwia też na trawniku?

    a czy to jest niezgodne z prawem? sadzilem, ze jesli nie ma zakazu
    wstepu psow i sie po nim posprzta to jest ok
    --
    careful with this axe Eugene!