  • 1. Data: 2003-04-23 11:11:19
    Temat: uciążliwe zwierze
    Od: "Sunnt@" <joannared@wykasuj_to.poczta.onet.pl.>

    W regulaminie bloku jest podane - zakaz trzymania uciażliwych zwierząt.
    Czy jest gdzies określone co to dokładnie oznacza a jesli tak to dzie tego
    szukac?
    I jakie są jego konsekwencje.
    Dziękuje za odpowiedź

    Moze opisze dokładnie sprawe
    Sąsiadowi który mieszka nad nami przeszkasza każde szczekniecie naszego psa
    (owczarek niemicki). Pies szczeka po ok 10-15 sekund 2-4 razy dziennie. Nigdy
    nie szczeka po 22.00.
    Czy takie zwierze jest uciażliwe???????

    Joannna
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-04-23 11:43:31
    Temat: Re: uciążliwe zwierze
    Od: "Michoo" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Sunnt@" <joannared@wykasuj_to.poczta.onet.pl.> napisał w
    wiadomości news:03042313111920@polnews.pl...
> [...]
    psa
    > (owczarek niemicki). Pies szczeka po ok 10-15 sekund 2-4 razy dziennie.

    pozdr...

  • 3. Data: 2003-04-23 12:07:19
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Czy takie zwierze jest uciażliwe???????

    Takie zwierze jest zawsze uciazliwe. Wystarczy popatrzec na trawnik
    wokol bloku. Tylko mi nie pisz, ze twoj pies nauczyl sie to robic do
    kosza na smieci.

    A w ogole to bardzo punktualny pies. Gdzie mu kupilas zegarek ?

  • 4. Data: 2003-04-23 12:17:38
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Sunnt@ napisał:
    > Czy takie zwierze jest uciażliwe???????

    jest, i popieram Twojego sąsiada
    Pozatym powinni Cie zgłosić do TOZu za znęcanie sie nad zwierzętami -
    mieszkanie w bloku jest za małe dla owczarka niemieckiego. Pomyśl co by
    było gdyby Ciebie zamknęli w klatce 2x2m i wypuszczali 2x dziennie żebyś
    sie tylko załatwiła?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2003-04-23 12:21:23
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

> [...]
    > Czy jest gdzies określone co to dokładnie oznacza a jesli tak to dzie tego

    Żadne ale uważaj na sąsiada bo jak tylko nadaży się okazja to ją wykorzysta
    więc nie zostawaj w tyle i notuj jego uciążliwość zbieraj dowody, wszystko
    co podpada pod KW lub KK i jak będzie się za dużo czepiał - zgłaszaj na
    piśmie do dzielnicowego.

> [...]
    psa
    > (owczarek niemicki). Pies szczeka po ok 10-15 sekund 2-4 razy dziennie.

    Pewnie piesek się cieszy jak wracasz do domu?
    Myślę że to całkiem sympatyczne zachowanie zwierzaka, mnie też tak wita :))

    --
    pozdrawiam
    Artur

  • 6. Data: 2003-04-23 12:35:10
    Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    psa
    > (owczarek niemicki). Pies szczeka po ok 10-15 sekund 2-4 razy dziennie.

    Ja mam taką sytuację.
    Sąsiedzi mieszkający nad nami mają małego psa, ale b. hałaśliwego.
    szczeka parę godzin dziennie. Moja Mama popadła przez tego psa w nerwice.
    Sąsiedzi na prośby o uciszenie swojego pupila nie reagowali zbytnio.
    Postanowiliśmy sprawę przedstawić w spółdzielni. Zobaczymy jak to się
    skończy.

    Pozdawia,
    Gali.

  • 7. Data: 2003-04-23 12:35:39
    Od: "Sunnta" <joannared@wykasuj_to.poczta.onet.pl.>

> [...]
    >mieszkanie w bloku jest za małe dla owczarka niemieckiego. Pomyśl co by
    >było gdyby Ciebie zamknęli w klatce 2x2m i wypuszczali 2x dziennie żebyś

    czy trzymanie ON w bloku czy nie to temat na NTG wiec.....

  • 8. Data: 2003-04-23 12:40:51
    Od: "Sunnta" <joannared@wykasuj_to.poczta.onet.pl.>

> [...]
    >Sąsiedzi na prośby o uciszenie swojego pupila nie reagowali zbytnio.
    >Postanowiliśmy sprawę przedstawić w spółdzielni. Zobaczymy jak to się

    Wspóczuje takiej sytuacji - ja natomist chyba przez tych sąsiadów wpaden w
    nerwice bo na każde szczekniecia psa lece go uspokoich by nie miec awantury,
    spie przy radiu i pozamykanych okanach i chyba niedługo powiem znajomym zeby
    zamiast do drzwi dzwonili na komórke to wyjde im otworzyc - paranoja

    NAjśmieszniejse jest to ze kino domowe nieźle ryczące im nie przeszkadza a
    bywa dużo głośniejsze od psa
    Sunnta

  • 9. Data: 2003-04-23 12:41:59
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

> [...]
    > mieszkanie w bloku jest za małe dla owczarka niemieckiego. Pomyśl co by
    > było gdyby Ciebie zamknęli w klatce 2x2m i wypuszczali 2x dziennie żebyś

    Widziales mieszkanie w jakim trzymany jest ten pies? Wiec nie widze powodu
    dla ktorego sie wypowiedziales na temat wielkosci mieszkania.
    Czy na policje zglosiles kiedys 60 letnia babcie ktora poweidzmy siedzi
    tylko i ewentualnie na balkon wychodzi - no i oczywiscie czasami do toalety.
    Tak naprawde to ludzie sa czasami bardziej uciazliwi niz zwierzeta - bo obok
    mnie na przyklad mieszka sasiad ktory ciagle "szczeka" - i to mnie dopiero
    wkurza.

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 10. Data: 2003-04-23 12:42:58
    Od: n...@o...pl

> [...]
    > (owczarek niemicki). Pies szczeka po ok 10-15 sekund 2-4 razy dziennie.

    Haha
    Ja mam gorszy problem.... Pies mojego sąsiada piętro wyżej na balkonie ma
    toaletę. Wszystko spływa na mój balkon. Uwagi nie skutkują. I co ty na to?

    Ard