  • 11. Data: 2003-04-23 13:04:00
    Temat: Re: uciążliwe zwierze
    Od: "khozy" <k...@p...onet.pl>

    W wiadomości: 0...@p...pl,
    Sunnta <joannared@wykasuj_to.poczta.onet.pl.> przeczytałem:
    > NAjśmieszniejse jest to ze kino domowe nieźle ryczące im nie
    > przeszkadza a bywa dużo głośniejsze od psa
    > Sunnta

    zrozum, że nie wszyscy podzielają twoją miłość do psów.
    Ja nie lubię tych zwierząt. Jasne, że nie przyszedłbym do ciebie z powodu
    paru szczeknięć. Ale np ze wyprowadzanie bez smyczy i kagańca raz zdarzyło
    mi się przyłożyc sąsiadowi w zęby. Wyobraź sobie, że poskutkowałe od razu.
    Kundel już nikogo nie ugryzie.
    --
    khozy
    killed by bullet, from a six string gun

  • 12. Data: 2003-04-23 13:41:57
    Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nigdy

    > Haha
    > Ja mam gorszy problem.... Pies mojego sąsiada piętro wyżej na balkonie ma
    > toaletę. Wszystko spływa na mój balkon. Uwagi nie skutkują. I co ty na to?
    >
    > Ard

    O shit :))
    idź do spółdzielni. Zajmą się tym na 100%
    a jak nie to do dzielnicowego.
    Co za człowiek musi tam mieszkać. :<
    ochyda ....

    Pozdrawiam
    Gali.

  • 13. Data: 2003-04-23 14:37:07
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    > Widziales mieszkanie w jakim trzymany jest ten pies? Wiec nie widze
    > powodu dla ktorego sie wypowiedziales na temat wielkosci mieszkania.
    > Czy na policje zglosiles kiedys 60 letnia babcie ktora poweidzmy
    > siedzi tylko i ewentualnie na balkon wychodzi - no i oczywiscie
    > czasami do toalety. Tak naprawde to ludzie sa czasami bardziej
    > uciazliwi niz zwierzeta - bo obok mnie na przyklad mieszka sasiad
    > ktory ciagle "szczeka" - i to mnie dopiero wkurza.
    >
    > Pozdrawiam
    > Albercik

    a swoje potrzeby załatwia też na trawniku?

    pozdrawiam
    galis

  • 14. Data: 2003-04-23 14:48:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Sunnt@ wrote:

> [...]
    > Czy jest gdzies określone co to dokładnie oznacza a jesli tak to dzie tego

    Moze dolacze swoje pytanie.
    Ktos w bloku hoduje przepiorki dla jajek. Caly dom zastawiony klatkami.
    Jezeli ktos chce sie zorientowac jaki zapach sie wydobywa z tego mieszkania
    to polecam wybrac sie na wies i wlozyc noc do jakiegos niezbyt czesto
    sprzatanego kurnika.

    Jak ten ktos ma otwarte okna to fetor przyprawia o mdlosci. Co z kims takim
    mozna zrobic?

    Zagrozenia przeciwpozarowego zapewne nie ma. Nie wiem czy sa jakies metody
    na pomiar smrodu (watpie) i jakies normy ktorych nie wolno przekraczac.
    Czy sanepid (czy jakas inna instytucja) bedzie mogl cos na to poradzic?
    Gdzie sie udac?
    Mieszkanie jest wlasnosciowe.

  • 15. Data: 2003-04-23 15:22:07
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Sunnta" <joannared@wykasuj_to.poczta.onet.pl.> napisał w
    wiadomości news:03042314353941@polnews.pl...

    > czy trzymanie ON w bloku czy nie to temat na NTG wiec.....

    Zrozum, tu są sami prawnicy;)

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"

  • 16. Data: 2003-04-23 18:36:36
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Albercik napisał:
    > Tak naprawde to ludzie sa czasami bardziej uciazliwi niz zwierzeta - bo obok
    > mnie na przyklad mieszka sasiad ktory ciagle "szczeka" - i to mnie dopiero
    > wkurza.

    to zgłoś to tam gdzie trzeba, nikt Ci nie broni
    Natomiast gdyby mi burek szczekał nad głową co jakiś czas to napewno
    zrobiłbym z tym porządek.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 17. Data: 2003-04-23 20:02:15
    Temat: Odp: uciążliwe zwierze
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik scream <s...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b86mgt$44r$...@n...onet.pl...

    > to zgłoś to tam gdzie trzeba, nikt Ci nie broni
    > Natomiast gdyby mi burek szczekał nad głową co jakiś czas to napewno
    > zrobiłbym z tym porządek.

    Oj sloma leci, jak z rozpedzonego wozu...

    --
    Depi.

    PS. Polskie pieniactwo i zajadlosc webec bliznich najtrwalszymi cechami
    narodowego charakteru?

  • 18. Data: 2003-04-23 20:03:49
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik khozy <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b862kl$234$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
    > mi się przyłożyc sąsiadowi w zęby. Wyobraź sobie, że poskutkowałe od razu.
    To nie kundli, ale takich troglodytow jak ty nalezy sie bac.

    --
    Depi.

  • 19. Data: 2003-04-23 22:04:36
    Temat: Re: Odp: uciążliwe zwierze
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Marcin Olender napisał:
    > PS. Polskie pieniactwo i zajadlosc webec bliznich najtrwalszymi cechami
    > narodowego charakteru?

    rozumiem, że jak Ci będe wrzeszczał nad głową i srał na dywan to sie
    będziesz cieszył?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 20. Data: 2003-04-24 06:34:28
    Od: "khozy" <k...@p...onet.pl>

    W wiadomości: b86rk6$9hp$...@n...news.tpi.pl,
    Marcin Olender <d...@g...pl> przeczytałem:
    > To nie kundli, ale takich troglodytow jak ty nalezy sie bac.

    nic nie zrozumiałeś z tego zo napisałem. Niestety czasami w życiu trzeba się
    zastosować do takiego stwierdzenia "Fight fire with fire" :-)