  • 1. Data: 2005-03-01 16:42:41
    Temat: Plan objecia wladzy nad swiatem
    Od: "bouku.." <a...@w...pl>

    Jest to zapowiadana kontynuacja mojego wczesniejszego watku "Kontrola USA -
    Zydzi stworzyli banki"

    Rockefellerowie i ich wspoltowarzysze maja swoich "dublerow", zeby nie
    podejrzewano wlasciwych spiskowcow - sa nimi czlonkowie Rady Stosunkow
    Zagranicznych (CFR) i Komisji Trojstronnej (Trilateral Council), ktore
    zostaly zalozone przez Iluminatow.
    Lucyferyczne Zgromadzenie Iluminatow, dla przypomnienia, powstalo w
    Niemczech, w Bawarii w 1776 r., a jego korzenie tkwia w masonerii. Zalozone
    zostalo przez sataniste Adama Weishaupta, jednego z ojcow zalozycieli
    wolnomularzy w Europie. Wylacznym dazeniem Iluminatow jest realizacja celow
    wolnomularzy: zaprowadzenie Nowego Porzadku Swiata przez infiltracje rzadow
    europejskich i wplyw od srodka poprzez polityke na decyzje liderow. Na uwagi
    dotyczace jego wywrotowych planow Weishaupt odpowiedzial:
    "Jest wiec naszym obowiazkiem otoczyc ich (przywodcow rzadu) czlonkami
    (Iluminatow) tak, zeby niewtajemniczeni nie mieli do nich dostepu. Wowczas
    bedziemy mogli mocno promowac ich (Iluminatow) interesy... Poprzez ten plan
    bedziemy kierowali calym rodzajem ludzkim. W ten sposob i najprostszymi
    srodkami wprawimy wszystko w ruch i umiescimy w plomieniach."
    Tak wiec plan objecia politycznej kontroli nad USA i nad swiatem poprzez
    wladze ekonomiczna jest w trakcie realizacji.

    boukun

  • 2. Data: 2005-03-01 16:43:46
    Temat: Re: Plan objecia wladzy nad swiatem
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    Użytkownik "bouku.." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zalozone
    > zostalo przez sataniste Adama Weishaupta, jednego z ojcow zalozycieli

    plonk spamerki debilu