  • 1. Data: 2003-04-07 11:57:59
    Temat: uchwała o przekształceniu
    Od: "Seba" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy ktoś z Was dysponuje taką wiedzą, gdzie w internecie mogę znaleźć (nawet
    najprostszy) wzór uchwały przekształcenia spółki cywilnej w spółkę z o.o.,
    ewentualnie ktoś taki wzór posiada i byłby tak uprzejmy mi przesłać na
    skrzynkę.?

    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Seba

  • 2. Data: 2003-04-08 18:01:02
    Temat: Re: uchwała o przekształceniu
    Od: "Pussy" <i...@w...pl>

    polecam strone prawniczą e-prawnik, na której można znaleźć wzory pism.