  • 1. Data: 2003-04-07 11:06:21
    Temat: Oszustwo na skalę całej Polski
    Od: KAT<k...@p...onet.pl>

    Witam

    Sprawa dotyczy firmy: Polsko-Europejskie Towarzystwo Finansowe z
    Poznania. Chcę Panśtwo poinformować, że firma ta nie tylko stosuje
    tego typu haczyki na firmy jak zamieszczanie nekrologów.. Ponad dwa
    lata temu zbierała dane teleadresowe firm do Europejskiej książki
    Teleadresowej. W tamtym roku znów próbowała naciągnąć na kolejne
    wydanie książki lecz wiele firm juz nie skorzystało. Książka ta sie nie
    ukazała natomiast tysiące osób zapłaciło za zamieszczenie danych w
    obcych językach, które były płatne. Firma jest jednym wielkim
    burdelem (tak to można nazwać). Firmą kieruje osoba, która jest
    niepoczytalna. Równiez po wydaniu książki Kto jest Kim w Polsce
    wysyłał ją do osób które tego nie chciały otrzymać, do dnia
    dzisiejszego maja problem z odzyskaniem sporych kwot pieniążnych.
    Jeżeli jest ktoś zainteresowany zajęciem się tą sprawą to jestem w
    stanie pomóc ze wzgęldu na to iż posiadam sporo kontaktów osób
    które zostały wykorzystane w podobny sposób jak Pan. Firma ta wisi
    naprawdę spore pieniądze drukarniom, które nie moga ich odzyskać
    (ponad 150 tys. zł). Cała sprawa wygląda tak, że mała ilość faktur
    zapłaconych jest rozlicznana ze względu na posiadanie innych kont
    bankowych, które nie są podane do US. Jednak proszę uważać przy
    podjęciu walki z Panem Bombickim - on jest osobą odpowiedzialną za
    wszystko (z wykształcenia prawnik, uzyskany tytuł dra z prawa). Ale
    przy pomocy osób które prowadzą z nim sprawy w sądach istnieje
    mozliwosc zakonczenia tego incydentu. Nie jestem Państwu w stanie
    powiedzieć jakie kwoty jest winien firmom ale są to narawdę spore
    pieniądze. Po za tym u niego pracują osoby nie zatrudnione czyli na
    czarno. Drukarnie skierowały sprawę do firm windykacyjnych. Mozna by
    się tak rozpisywać bez końca. Myślę, ze najlepszą sprawą byłoby
    gdyby tym wszystkim zajął się PAN WAIS z radia ZET.

    Pozdrawiam

    warto zobaczyć także:

    http://www.igipz.pan.pl/spr_nek.htm

    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&o
    e=UTF-
    8&threadm=aki7gi%24ai7%241%40cyberdyne-
    t3.futrzak.net&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3Dnekrologi%2
    Bpol-
    euro%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26hl%3Dpl

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-04-07 12:43:07
    Temat: Re: Oszustwo na skalę całej Polski
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    To może przekaż te dane policji. Wydaje mi się, że mają trochę większe
    szanse na ściganie od Zetki.