  • 11. Data: 2008-08-03 20:50:33
    Temat: Re: uchwała - definicja
    Od: "kuba " <j...@g...pl>

    MAc <m...@t...poczta.onet.pl> napisał(a):
    jakie to ma znaczenie?

    > Organ nadzoru protestuje przeciwko wprowadzeniu do statutu=20
    > stowarzyszenia g=B3osowania elektronicznego.

    Ale jakie organ nadzorczy podaje argumenty? Tylko to, że nie może być
    elektroniczne, bo wtedy nie będzie to z definicji uchwała? :)

  • 12. Data: 2008-08-03 22:35:40
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    kuba pisze:

    > Ale jakie organ nadzorczy podaje argumenty? Tylko to, że nie może być
    > elektroniczne, bo wtedy nie będzie to z definicji uchwała? :)

    no prawie - dużo by pisać, ale jutro postaram się przepisać :-)
    Ja plakałem chwilami ze śmiechu - ale referendarz wezwal do zmiany
    statutu :-) to już było mniej śmieszne...
    Argumentów jest kilka. Najlepszy jest ten, że nie można elektronicznie,
    bo o głosowaniu elektronicznym jest napisane w kodeksie handlowym - więc
    gdyby ustawodawca chciał, to by napisał również w PoS.
    Urzędnicy od walcowej - a jak od kaczora....

    MAc