    From: "Anton" <a...@...podpisie>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ubojnia na sąsiedniej działce
    Date: Wed, 28 Jul 2004 17:20:10 +0200

    Użytkownik "Chester" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ce8d7j$skv$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    >
    > Jestem właścicelem dużego kawałka zeimi przeznaczonego pod budownictwo
    > jednorodzinne, zgodnie z planem zagospodarowania, własnie sie
    dowiedziałem
    > że rozopoczeło się postępowanie z udziałem społeczeństwa w sprawie
    > inwestycji na sąsiedniej działce polegającej na budowie ubojni
    zwierząt i
    > zakąłdu pzretwórstwa mięsnego.
    > Nie bardzo podoba mi się takie sasiedztwo - odór. Budowanie w takim
    > miejscu traci sens.
    > Czy mogę coś w tej sprawie zrobić?
> [...]
    Zdaje się że przepisy podają jak jest strefa ochronna wokół takiej
    ubojni a co za tym idzie w jakiej minimalnej odległości taka ubojnia
    może być zbudowana od terenów pod zabudowę mieszkaniową. Spróbuj
    dowiedzieć się ile wynosi ta odległość. Jeżeli Inwestor dostałby
    pozwolenie na budowę (a może już dostał) to jest czas na oprotestowanie.
    Sprawdź czy plan zagospodarowania przewiduje takie obiekty, jeżeli nie -
    to powołaj się na plan zagospodarowania i na to że ty zgodnie z tym
    planem dostałeś zgodę na zabudowę mieszkaniową-jednorodzinną.

    --
    Anton