  • 1. Data: 2002-05-07 10:25:11
    Temat: Wypis z rejestru dzialalnosci gospodarczej
    Od: "Pawel" <c...@p...fm>

    Moi drodzy grupowicze.
    Mam dluznika - firmę z ktora prowadzilem interesy takze jako podmiot
    gospodarczy. Sprawa musi byc skierowana
    do sadu gospodarczego wlasciwego dla miejsca zamieszkania pozwanego. Wiem ze
    w zalaczniku do pozwu musze dolaczyc wipisy z rejestru dzialalnosci
    gospodarczej. Chcialbym was zapytac jak i gdzie zdobyc ten wypisy tzn gdziem
    mam sie udac i ile sie na to czeka.

    z gory dziekuje

    Pawel

    PS. A moze uda sie to załatwic od reki???

  • 2. Data: 2002-05-07 15:32:12
    Temat: Re: Wypis z rejestru dzialalnosci gospodarczej
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Tue, 7 May 2002, Pawel wrote:

    > w zalaczniku do pozwu musze dolaczyc wipisy z rejestru dzialalnosci
    > gospodarczej. Chcialbym was zapytac jak i gdzie zdobyc ten wypisy tzn gdziem
    > mam sie udac i ile sie na to czeka.

    Zależy w jakiej formie dłużnik prowadzi działalność. Dla zwykłej dzgosp z
    Urzędu Miasta, a z KRS z sądu rejestrowego (ściślej wydziału rejestrowego
    przy sądzie okręgowym).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-05-07 18:39:12
    Od: "LegiM" <m...@o...pl>

    Wystarczy pismo do Urzędu Miasta , Wydziału Ewidencji Działalności
    Gospodarczej. Wskazujesz w nim osobę dłużnika i firmę, pod którą prowadzi
    działalność, wnosisz o podanie adresu zamieszkania, krótko uzasadniasz {dla
    celów prowadzonego postępowania...}, opłacasz 24 zł w znakach skarbowych.

    Czas trwania na odpis zależy od urzędu, zwykle jest to około 1 miesiąca.
    Jeżeli Urząd nie jest daleko i masz możliwość załatwienia tego osobiście to
    pewnie procedura potrwa nieco krócej.

  • 4. Data: 2002-05-08 19:51:24
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    In article <ab8dur$lvl$1@news.tpi.pl>, c...@p...fm says...
    > Wiem ze
    > w zalaczniku do pozwu musze dolaczyc wipisy z rejestru dzialalnosci
    > gospodarczej.

    w odniesieniu do pozwanego nie jest to konieczne. Powinienes natomiast
    dolaczyc dokument wskazujacy czy osoby podpisane na pozwie sa uprawnione
    do reprezentacji strony powodowej.

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel