1. Data: 2002-05-07 10:25:11
Temat:Wypis z rejestru dzialalnosci gospodarczej
Od:"Pawel" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy grupowicze.
Mam dluznika - firmę z ktora prowadzilem interesy takze jako podmiot
gospodarczy. Sprawa musi byc skierowana
do sadu gospodarczego wlasciwego dla miejsca zamieszkania pozwanego. Wiem ze
w zalaczniku do pozwu musze dolaczyc wipisy z rejestru dzialalnosci
gospodarczej. Chcialbym was zapytac jak i gdzie zdobyc ten wypisy tzn gdziem
mam sie udac i ile sie na to czeka.

z gory dziekuje

Pawel

PS. A moze uda sie to załatwic od reki???

2. Data: 2002-05-07 15:32:12
Temat:Re: Wypis z rejestru dzialalnosci gospodarczej
Od:"Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 7 May 2002, Pawel wrote:

> w zalaczniku do pozwu musze dolaczyc wipisy z rejestru dzialalnosci
> gospodarczej. Chcialbym was zapytac jak i gdzie zdobyc ten wypisy tzn gdziem
> mam sie udac i ile sie na to czeka.

Zależy w jakiej formie dłużnik prowadzi działalność. Dla zwykłej dzgosp z
Urzędu Miasta, a z KRS z sądu rejestrowego (ściślej wydziału rejestrowego
przy sądzie okręgowym).

--
Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

3. Data: 2002-05-07 18:39:12
Od:"LegiM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wystarczy pismo do Urzędu Miasta , Wydziału Ewidencji Działalności
Gospodarczej. Wskazujesz w nim osobę dłużnika i firmę, pod którą prowadzi
działalność, wnosisz o podanie adresu zamieszkania, krótko uzasadniasz {dla
celów prowadzonego postępowania...}, opłacasz 24 zł w znakach skarbowych.

Czas trwania na odpis zależy od urzędu, zwykle jest to około 1 miesiąca.
Jeżeli Urząd nie jest daleko i masz możliwość załatwienia tego osobiście to
pewnie procedura potrwa nieco krócej.

4. Data: 2002-05-08 19:51:24
Od:Daniel <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ab8dur$lvl$1@news.tpi.pl>, c...@p...fm says...
> Wiem ze
> w zalaczniku do pozwu musze dolaczyc wipisy z rejestru dzialalnosci
> gospodarczej.

w odniesieniu do pozwanego nie jest to konieczne. Powinienes natomiast
dolaczyc dokument wskazujacy czy osoby podpisane na pozwie sa uprawnione
do reprezentacji strony powodowej.

Daniel