  • 1. Data: 2008-02-08 22:14:51
    Temat: ubezpieczenia
    Od: fortbroker <f...@g...com>

    Witam

    Od kilku lat zajmuję się działalnością niezależnego pośrednika
    ubezpieczeniowego w Polsce - jeżeli macie jakieś problematyczne sprawy
    związane z tą materią to chętnie udzielę pomocy - zarówno w zakresie
    zawierania polis , redukcji ryzyka jak i spraw odszkodowawczych

    e-mail: m...@f...pl

  • 2. Data: 2008-02-09 08:35:11
    Temat: Re: ubezpieczenia
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    fortbroker pisze:
> [...]
    > związane z tą materią to chętnie udzielę pomocy - zarówno w zakresie
    > zawierania polis , redukcji ryzyka jak i spraw odszkodowawczych

    tak. mam problem który moze dotyczyc 3.7miliona osób.
    Otórz choruje na cukrzyce. Niewiem czy wiesz ale na cukrzyce sie nie
    umiera, ale MOZE ona doprowadzic do śmierci, niszczac mózg, nerki nogi
    oczy .. i włąsciwie wszystko na co mozemy jako ludzie chorowac. Szacuje
    sie ze na cukrzyce choruje 10% populacji z czego połowa chorych nie jest
    świadoma ze choruje.

    OStatnio chciałem sie ubezpieczyc na życie ( smierc, zachorowanie,
    poważna operacja, pobyt w szpitralu) i byłem świadom ze ubezpieczyciel (
    w koncu firma prywatna i rentowna) moze mi odmówic, albo zarządac
    wyzszej stawki. JEdnak np firma generali jest skłonna mnie ubezpieczyc
    bez podnoszenia stawek jednak, z zastrzeżeniem ze nie biorą
    odpowiedzialności za choroby zwiazane z cukrzycą.
    NA pozór jest to całkiem logoczne zastrezenie. JEdnak po konsultacji z
    lekarzem okazało sie ze każda choroba (w tym NW) moze byc podciagnieta
    pod cukrzyce!. Tak czy inaczej ( zdaniem lekarza) powinni napisac - albo
    ubezpieczamy, albo nie, a nie robic sobie "Furtki" (wiekszej od płotu)
    do niepłacenia odszkodowań. Pomyślałem ze to przesada i poprosiłem
    generali o wykaz chorób nie objętych ubezpieczeniem. Co sie okazuje?
    WSZYSTKIE o których mozna powiedziec ze mogął je spowodowac cukrzyca...

    W tej sytuacji uważam ze jest to zatajanie faktu ze tak naprawde
    odszkodowania nigdy sie nie dostanie, a skoro dotyczy to 10% populacji -
    moze wato naświetlic tą sprawe....

    ToMasz