  • 1. Data: 2008-02-08 18:09:55
    Temat: prośba o pomoc -naciągacze na allegro
    Od: " lukasz" <l...@g...pl>

    Witam
    mam prośbę jezeli ktos zna ta tematyke lub bedzie chcial mi pomoc bede
    wdzieczny sprawa wyglada tak:
    wystawilem maszyne stolarska na allegro w opcji kup teraz za 9900zł,
    rozpoczalem licytacje od 1zł i nie dalem ceny minimalnej, pech chcial ze
    przez kilka dni sprawdzalem konta i dostalem maila ze facet wylicytwal ja za
    2 tys. jestem poczatkujacym allegrowiczem zadzwonilem do niego przepraszajac
    go ze zrobilem to nieswiadomie i za ta cene mu jej nie sprzedam,
    zaproponowal mi ze jak zaplace mu 2,5 tys. zl to zrezygnuje z roszczen do
    maszyny. wystawilem takie dwie aukcje drugi koles tez mi to zaproponowal
    (chlopaki zeruja jak hieny na ludzkim bledzie)beda dochodzili swoich
    roszczen przed sadem czy mam szanse wygrac taka sprawe?

  • 2. Data: 2008-02-08 18:13:33
    Temat: Re: prośba o pomoc -naciągacze na allegro
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    lukasz pisze:

> [...]
    > (chlopaki zeruja jak hieny na ludzkim bledzie)beda dochodzili swoich
    > roszczen przed sadem czy mam szanse wygrac taka sprawe?

    Oczywiscie ze ma szanse wygrac i zapewne wygra. I nie wiem czemu
    puiszesz ze to naciagacze? Do siebie mozesz miec pretensje, a obecnie to
    ta maszyna jest juz de facto wlasnoscia kupujacego.

    Jacek

  • 3. Data: 2008-02-08 18:20:44
    Od: Piotr "Archie" Połoczański <archie@_fuckspam_wikings.pl>

    Powiedz, ze nie sprzedasz i niech sie odpieprzy ;]
    Jak mu zalezy to sie bedzie staral i tyle.

    --
    pozdrawiam
    Piotr "Archie" Połoczański

  • 4. Data: 2008-02-08 18:39:15
    Od: "I>onrad" <o...@n...tv>

    Przeczytaj uwaznie to co napisal :
    "zaproponowal mi ze jak zaplace mu 2,5 tys. zl to zrezygnuje z roszczen do
    maszyny. wystawilem takie dwie aukcje drugi koles tez mi to zaproponowal"

    Zachowaj te maile i postrasz go ze to proba wyludzenia .

  • 5. Data: 2008-02-08 18:41:23
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    lukasz pisze:
    > wystawilem maszyne stolarska na allegro w opcji kup teraz za 9900zł,
    > rozpoczalem licytacje od 1zł i nie dalem ceny minimalnej,

    Czyli stwierdziles "tak, jesli ktos wylicytuje to za 1zł, sprzedam mu".
    Pretensje mozesz miec tylko do siebie

    Kwestie proby wyludzenia "odszkodowania" pomijam bo na tym sie nie znam.
    Gdyby jednak kupujacy zglosilby sprawe do sadu, na pniu by wygrał

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';

  • 6. Data: 2008-02-08 18:42:38
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Piotr Archie Połoczański pisze:
    > Powiedz, ze nie sprzedasz i niech sie odpieprzy ;]
    > Jak mu zalezy to sie bedzie staral i tyle.

    Mi zalezalo. Na takich "nieswiadomych" urobilem ponad 500 tys zl. w rok
    Dalej cwaniaki badzcie nieswiadomi, w to mi graj. Jestescie sola tej ziemi.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 7. Data: 2008-02-08 18:44:02
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik " lukasz" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wystawilem maszyne stolarska na allegro w opcji kup teraz za 9900zł,
    > rozpoczalem licytacje od 1zł i nie dalem ceny minimalnej, pech chcial ze

    jak jest warta 9900 i za tyle chcesz sprzedać to po co wogóle zaczynasz niżej?
    pewnie jakbyś miał dostęp do internetu to odwołałbyś oferty

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2008-02-08 18:47:50
    Od: "I>onrad" <o...@n...tv>

[...]

    Zapoznaj tez sie ze sprawami ktore juz sie odbyly w podobnych przypadkach.

  • 9. Data: 2008-02-08 20:26:51
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    | wrote:

    > Czyli stwierdziles "tak, jesli ktos wylicytuje to za 1zł, sprzedam mu".
    > Pretensje mozesz miec tylko do siebie

    Swoją drogą, jeżeli maszyna została wylicytowana za 2tys zł, to widać była
    tyle warta. Przynajmniej dla allegrowiczów.

    p. m.

  • 10. Data: 2008-02-08 20:56:20
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    I>onrad pisze:

    > Sad przyznal racje sprzedajacym z tytm ze chyba tylko wtedy jesli nie bylo
    > wystawione na kup teraz.
    > A nawet jak sad nakaze ci wydanie przedmiotu na tym sie skonczy.
    >
    > Takich cwaniaczkow na allegro od groma co drugi to madrzejszy.

    Ze niby co? Jacy cwaniacy? Bo ktos kto kupuje to ma sie dopytywac czy
    aby sprzedajacy na pewno chce sprzedac za tyle za ile wystawil? IMO ja
    slyszalem o sprawach gdzie to kupujacym sad przyznal razje.

    Jacek