  • 11. Data: 2012-09-17 00:59:39
    Temat: Re: tzw. służby uprzywilejowane a sygnały
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marek" <w...@o...pl>

    > Podepnę się pod wątek... Czy może istnieją jakieś normy co do poziomu
    > głośności tej sygnalizacji? Mieszkam niedaleko stacji pogotowia. Często w
    > nocy słyszę karetki jadące na sygnale. Problem w tym, że słyszę je z dobre
    > kilka minut zanim dojadą, co oznacza, że słychać je już z odległości co
    > najmniej dwóch-trzech kilometrów, jeśli nie więcej. Czy te syreny muszą
    > wyć tak głośno? Rozumiem w dzień, ale w środku nocy?

    Coś było chyba na tę jazdę nocną w obszarze zabudowanym, ale pewnie
    niezbowiązujące

  • 12. Data: 2012-09-21 01:46:12
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-09-16 23:22, Marek pisze:
> [...]
    > kilometrów, jeśli nie więcej. Czy te syreny muszą wyć tak
    > głośno? Rozumiem w dzień, ale w środku nocy?

    Jak proponujesz stopniować głośność ... Przedstaw plan z
    wyliczeniem "co godzinę" , z uwzględnieniem zabudowy terenu w
    który jadą, gęstości zaludnienia etc ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 13. Data: 2012-09-21 01:47:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Jak proponujesz stopniować głośność ... Przedstaw plan z
    > wyliczeniem "co godzinę" , z uwzględnieniem zabudowy terenu w
    > który jadą, gęstości zaludnienia etc ...

    Żebyś się nie przypier*(&^% : mam pod oknami stację pogotowia
    ratunkowego, a 2 km dalej JRG straży pożarnej.

    Co gorsza, pogotowie dostało eurocoptery czy jak się nazywają te
    latawce, i latają także w nocy.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90