  • 1. Data: 2004-04-06 07:50:18
    Temat: tymczasowe wymeldowanie
    Od: "K." <k...@g...pl>

    Witam
    Mam pytanie i nadzieje, ze ktos bedzie mogl mi pomoc.
    Jestem zameldowany u rodzicow w Lodzi. Obecnie pracuje i mieszkam w
    Warszawie, a rodzice musza placic za mnie wszelkie swiadczenia zwiazane z
    zameldowaniem.
    Co jest potrzebne do tymczasowego wymeldowanie mnie przez rodzicow.
    Czy musze miec meldunek w innym miejscu czy moze wystarczy jakies
    zaswiadczenie, np.: z pracy, ktore mowiloby ze pracuje w Warszawie itp..., a
    moze nic nie jest potrzebne.

    Moze ktos wie i bylby sklonny mi pomoc.

    Z gory dziekuje i pozdrawiam.
    K.

  • 2. Data: 2004-04-06 08:05:54
    Temat: Re: tymczasowe wymeldowanie
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Tue, 6 Apr 2004 07:50:18 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo, K. napisał(a):
    > Co jest potrzebne do tymczasowego wymeldowanie mnie przez rodzicow.
    > Czy musze miec meldunek w innym miejscu

    nie

    > zaswiadczenie, np.: z pracy, ktore mowiloby ze pracuje w Warszawie itp..., a

    tak Najlepiej zapytac np.w spoldzielni co by chcieli dostac

    > moze nic nie jest potrzebne.

    jakoś trzeba uwiarygodnic to co sie zglasza
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 3. Data: 2004-04-06 12:25:24
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "K." <k...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Czy musze miec meldunek w innym miejscu czy moze wystarczy jakies
    > zaswiadczenie, np.: z pracy, ktore mowiloby ze pracuje w Warszawie itp...,

    Idzies do biura meldunkowego i wypełniasz papierek mówiąc, że
    przemeldowujesz się tymczasowo.
    O nic nie pytają, to twój biznes. Podajesz nowy adres.