eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › trzykrotna naprawa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2010-03-05 12:38:52
    Temat: trzykrotna naprawa
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    Witam

    mam noteboka, byl juz 2x na naprawie gwarancyjnej, teraz znow nawalil i
    musze go odeslac trzeci raz, nawalil znow ten sam podzespol.
    Teraz pytanie. Czy moge zadac zwrotu kosztow nabycia noteboka w ramach
    rekojmi ? czy jest jakis inny stanowiacy przepis mowiacym o tym jakie mam
    prowo w przypadku gdy przedmiot 3x ulega naprawie gwarancyjnej tego samego
    problemu ?

    pozdrawiam

    CeZ__134



  • 2. Data: 2010-03-05 12:40:51
    Temat: Re: trzykrotna naprawa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    CeZ__134 pisze:
    > Witam
    >
    > mam noteboka, byl juz 2x na naprawie gwarancyjnej, teraz znow nawalil i
    > musze go odeslac trzeci raz, nawalil znow ten sam podzespol.
    > Teraz pytanie. Czy moge zadac zwrotu kosztow nabycia noteboka w ramach
    > rekojmi ? czy jest jakis inny stanowiacy przepis mowiacym o tym jakie mam
    > prowo w przypadku gdy przedmiot 3x ulega naprawie gwarancyjnej tego samego
    > problemu ?


    Tylko warunki gwarancji.

    --
    Liwiusz


  • 3. Data: 2010-03-05 12:46:11
    Temat: Re: trzykrotna naprawa
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>



    >> Witam
    >>
    >> mam noteboka, byl juz 2x na naprawie gwarancyjnej, teraz znow nawalil i
    >> musze go odeslac trzeci raz, nawalil znow ten sam podzespol.
    >> Teraz pytanie. Czy moge zadac zwrotu kosztow nabycia noteboka w ramach
    >> rekojmi ? czy jest jakis inny stanowiacy przepis mowiacym o tym jakie mam
    >> prowo w przypadku gdy przedmiot 3x ulega naprawie gwarancyjnej tego
    >> samego problemu ?
    >
    >
    > Tylko warunki gwarancji.


    W przypadku wady fabrycznej tez to jest uznawane tylko w ramach gwarancji ?


    CeZ__134



  • 4. Data: 2010-03-05 12:56:36
    Temat: Re: trzykrotna naprawa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    CeZ__134 pisze:


    >> Tylko warunki gwarancji.
    >
    >
    > W przypadku wady fabrycznej tez to jest uznawane tylko w ramach gwarancji ?


    W przypadku wady fabrycznej możesz reklamować z tytułu niezgodności z
    umową w ciągu 2 lat, masz jednak 2 miesiące od dnia wykrycia wady na
    poinformowanie o tym sprzedawcy.

    --
    Liwiusz


  • 5. Data: 2010-03-05 13:04:20
    Temat: Re: trzykrotna naprawa
    Od: tadek <t...@g...com>

    On 5 Mar, 13:56, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > CeZ__134 pisze:
    >
    > >>   Tylko warunki gwarancji.
    >
    > > W przypadku wady fabrycznej tez to jest uznawane tylko w ramach gwarancji  ?
    >
    >   W przypadku wady fabrycznej mo esz reklamowa z tytu u niezgodno ci z
    > umow w ci gu 2 lat, masz jednak 2 miesi ce od dnia wykrycia wady na
    > poinformowanie o tym sprzedawcy.
    >
    > --
    > Liwiusz

    co racja to racja


  • 6. Data: 2010-03-05 13:32:22
    Temat: Re: trzykrotna naprawa
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>



    >
    >
    >>> Tylko warunki gwarancji.
    >>
    >>
    >> W przypadku wady fabrycznej tez to jest uznawane tylko w ramach gwarancji
    >> ?
    >
    >
    > W przypadku wady fabrycznej możesz reklamować z tytułu niezgodności z
    > umową w ciągu 2 lat, masz jednak 2 miesiące od dnia wykrycia wady na
    > poinformowanie o tym sprzedawcy.


    To jest na pewno wada fabryczna ,z tymze z roku 2008. producent noteboka
    pisal o tym i dobrze wiedzial- ja niestety kupilem ten komputer z ta wada .
    Kolejna ta sama ustera wystapila dzisiaj, dlatego nie wiem co robic jesli
    bedzie komputer juz kolejny raz w naprawia- czy moge po prostu zadac swroty
    kasy za kompyter czy jak ..
    PS;Ten komponent co nawalil wlasnie taka wada posiada, Byl juz 2x
    wymieniany.

    pozdr


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1