  • 1. Data: 2010-03-05 06:51:51
    Temat: Ruchy pozorne Sejmu
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/2137248,11,sejm_przyjal_us
    tawe_wprowadzajaca_zakaz_palenia,item.html

    Ile kumple wnioskodawcy zarobia na nalepkach informacyjnych?

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2010-03-05 07:13:04
    Temat: Re: Ruchy pozorne Sejmu
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 05.03.2010 07:51, Jacek_P wrote:
    > http://wiadomosci.onet.pl/2137248,11,sejm_przyjal_us
    tawe_wprowadzajaca_zakaz_palenia,item.html

    > Ile kumple wnioskodawcy zarobia na nalepkach informacyjnych?

    Wyobraz sobie, jest jeszcze wieksza afera z tramwajami - tam sa nalepki
    typu "ustap inwalidzie"! Skandal!

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 3. Data: 2010-03-05 08:39:37
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > http://wiadomosci.onet.pl/2137248,11,sejm_przyjal_us
    tawe_wprowadzajaca_zakaz_palenia,item.html

    > Ile kumple wnioskodawcy zarobia na nalepkach informacyjnych?

    To to jeszcze jest nic.
    Prawdziwy biznes to sie bedzie krecil, jak wprowadza prohibicje na
    papierosy. Za szluga diler bedzie kasowal 10-20 pln. Co sprytniejsi beda
    mieszac z herbata (o ile jej tez nie zakaza) - dla lepszej wagi. U tego
    samego dilera zreszta tez bedzie mozna przy okazji zakupic inne specyfiki.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-03-05 09:40:33
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 5 Mar 2010 06:51:51 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > http://wiadomosci.onet.pl/2137248,11,sejm_przyjal_us
    tawe_wprowadzajaca_zakaz_palenia,item.html

    //
    Ustawa wprowadza całkowity zakaz palenia m.in. w środkach transportu
    publicznego (m.in. taksówkach, samochodach służbowych)
    //
    Samochód służbowy środkiem transportu publicznego :)))))
    Czy w leasingowanym samochodzie będę mógł palić? :)))

    //
    publicznych miejscach przeznaczonych do wypoczynku i zabawy dzieci (np. na
    plażach)
    //
    Dlaczego plaża jest miejscem zabawy samych dzieci??
    Wręcz to miejsce zabawy dorosłych, a nie dzieci :)
    Rozumiem że na palcu zabaw dla dzieci np. w parku, ale ten kto składał
    tekst nie popisał się lotnością umysłu :D

  • 5. Data: 2010-03-05 18:22:41
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Tomasz Chmielewski napisal:
    > Wyobraz sobie, jest jeszcze wieksza afera z tramwajami - tam sa nalepki
    > typu "ustap inwalidzie"! Skandal!

    Masz PRYWATNY tramwaj z takimi nalepkami? ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 6. Data: 2010-03-05 18:50:25
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-05 19:22, Jacek_P wrote:

    > Masz PRYWATNY tramwaj z takimi nalepkami? ;)

    Tramwajów to chyba jeszcze nie ma, ale prywatnych autobusów z takimi
    nalepkami, obsługujących komunikacją miejską, jest multum.

  • 7. Data: 2010-03-05 20:30:50
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" napisal:
    > Tramwajów to chyba jeszcze nie ma, ale prywatnych autobusów z takimi
    > nalepkami, obsługujących komunikacją miejską, jest multum.

    Prywatny w sensie 'niepubliczny'. Ten kretynizm sejmowy wymaga,
    abym w moim samochodzie, uzytkowanym w ramach DG WYLACZNIE przeze mnie,
    montowal debilna nalepke pod grozba wysokiej kary finansowej.
    W rewanzu proponuje, aby kazdemu poslowi tatuowac na czole
    odpowiednie oznaczenie, abym mogl spluwac im w twarz bez ryzyka
    pomylki.

    BTW: nie pale, ale totalitaryzmu 'demokratycznego' nie znosze bardziej
    niz palaczy. Najpierw zakazano narkotykow, teraz papierosow, juz przebakuja
    o alkoholu, za chwile kolej na kawe, potem na herbate. Zamordyzm lansowany
    przez kilku nawiedzonych 'uzytecznych' idiotow zatacza coraz szersze kregi.
    Mamy obcinane swobody obywatelskie metoda salami.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 8. Data: 2010-03-05 21:34:02
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

> [...]
    > kregi.
    > Mamy obcinane swobody obywatelskie metoda salami.

    Ja to trochę odwrotnie widzę, że teraz ja jestem zniewolony przez palaczy
    którzy
    legalnie narazają moje zdrowie na uszczerbek, a codziennie bardziej niż to
    zdrowie to
    przeszkadza mi cuchnące popielniczką ubranie po wizycie w niektórych
    lokalach.
    Miałem nadzieje że ustawa zabezpieczy moje prawo do zdrowia i świeżego
    powietrza,
    bo za sranie na chodniku to mandaty wlepiają a za smrodzenie petami nie.

    Smród petów i dym palaczom także przeszkadza !!!!

    I tak w wielu miejscach palić już dziś nie wolno i nie ma z tym problemu,
    było by jeszcze milej.....

    Co do nalepek to kretynizm i to skończony, lepiej wprowadzić całkowity zakaz
    palenia i
    darować sobie obklejanie wszystkiego jakmiś nalepkami, kodeks karny zna
    więcej wykroczeń
    i przestępstw niż palenie w miejscach zabronionych i czemu na każdy paragraf
    nie ma osobnej
    nalepki w miejscu gdzie kodeks czyny zabronionego dotyczy???