  • 1. Data: 2007-01-22 04:32:34
    Temat: trudna sprawa wymeldowania
    Od: "tompechowiec" <i...@o...pl>

    Witam
    Szanowni grupowicze od kilku miesięcy zastanawiam się jak wymeldować z
    własnościowego mieszkania szwagra który nie mieszka już u nas 20 lat,
    nadmienię że zameldował go teść, który to wraz z teściową mieszka w moim
    mieszkaniu. Zameldowanie szwagra odbyło się w momencie kiedy lokal był
    służbowym mieszkaniem teścia , po wykupieniu przeze mnie od spółdzielni
    kolejowej stał się moją i żony własnością. Od kilku jednak lat denerwują
    mnie stosy przesyłek i odwiedziny dzielnicowych pytających o szwagra, ten
    choć mieszka sobie z konkubiną nie chce się wymeldować proszę o radę.
    pozdrawiam tb

  • 2. Data: 2007-01-22 05:34:10
    Temat: Re: trudna sprawa wymeldowania
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    tompechowiec napisał(a):
    > Szanowni grupowicze od kilku miesięcy zastanawiam się jak wymeldować z
    > własnościowego mieszkania szwagra który nie mieszka już u nas 20 lat,

    złożyć wniosek w urzędzie gminy/miasta

    KG

  • 3. Data: 2007-01-22 15:42:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "tompechowiec" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

    Złożyć wniosek o wymeldowanie z urzędu. Ale przed stosem przesyłek i
    indagowaniem przez dzielnicowego to Cię nie uchroni.