  • 1. Data: 2003-03-15 13:23:39
    Temat: trudna sprawa ...klopotliwy samochod Peugeot 307
    Od: "Melon" <m...@h...pl>

    Zakupilem ponad rok temu w salonie firmowym samochod Peugeot 307.
    Od nastepnego przez 14 miesiecy samochod byla bardzo wadlywy.
    ok 18 wizyt w serwisach, wymiana duzej ilosci podzespolow, min:
    deska rodzielcza, przelaczniki, stacyjka, wyswietlacz, wiatraczek,
    schowek, zestaw antenowy, poszycie foteli, podsufitka, czujnik ABS ...
    oraz czesci o ktorych nie wiem.
    Rzecz ejst w tym ze przez wiekszosc uzytkowania pojazdu samochod byl
    niesprawny, Zapalaly sie w trakcie jazdy rozne kontrolki, w styczniu br.
    doszlo nawet do tego, ze przy otwieraniu schowka (po stronie pasazera)
    wylaczala mie sie (gasla) desla rodzielcza.
    Pisalem do producenta i dealera - ale bez skutercznie. Byem juz w 4
    seriwsach -
    mam opinie rzeczoznawcy sadowego, ktory moze powierdzic nie do konca sprawne
    dzialanie samochodu. (elektoniki).
    Byle ostatnio na badaniu pojazdu przy przedstawicielu (fachowcu) z Peugeot
    Polska
    ale testy nic nie wykryly. (Tak naprawde to ten :"Fachowiec nie znam sie na
    samochodach- wysluchal mnie i powiedzial ze mi pojsc na reke i wymienic
    jeszcze raz jakis wyswietlacz. (od ok 1 -2 mies. samochod wydaje sie bys
    sprawny ...
    ale przez wiekszy okres uzytkowania jezdzilem z powaznymi usterkami.
    Mam nagrane 3 filmy (aparatem cyforwym) z usterkami w trakcie uzytkowania.
    Mam wielu swiadkow.

    Niesty nie wiem czy sprawe moge podac do sadu. Biorac samochod na firme
    zrzeklem sie rekojmi.
    Obecnie samochod jest po gwarancji. W trakcie Gwarancji wysylalem rozne
    pisam do
    sprzedawcy i producenta - wlacznie z pismem o wyamiane samochodu na nowy -
    wolny
    od wad - lub zwrot pieniazkow.

    Moje pytanie brzmi:

    Z jakiej ustwy, kodeku moge sie czegos domagc? (chodzi mi o konktreny punkt)
    Czy wniesienie sprawy do sadu zapewni mi wygrana?
    bo koszty sa dosyc duze (wstepnie: pare tysiecy zł)

    pozdrawiam
    Meloff

  • 2. Data: 2003-03-16 06:28:28
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b4vage$50t$1@atlantis.news.tpi.pl>, Melon wrote:
    > Moje pytanie brzmi:
    >
    > Z jakiej ustwy, kodeku moge sie czegos domagc? (chodzi mi o konktreny punkt)
    > Czy wniesienie sprawy do sadu zapewni mi wygrana?
    > bo koszty sa dosyc duze (wstepnie: pare tysiecy zł)

    Pisałeś o tym w styczniu:
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&o
    e=utf-8&frame=right&th=85076413ded40b90&seekm=avkn9u
    %24g94%241%40news.tpi.pl#link1

    Dostałeś parę rad. Mógłbyś zrobić "update" czy też chcesz ponownie
    wałkować to samo dla samego wałkowania?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2003-03-17 07:15:01
    Od: "Melon" <m...@h...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    #link1

    > Dostałeś parę rad. Mógłbyś zrobić "update" czy też chcesz ponownie

    chce poprostu dotrzec do tresci kodeksu - a w zasadzie odpowiedzniego punktu
    i w zwiazku z tym prosze o pomoc

  • 4. Data: 2003-03-19 23:43:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Skontaktuj się z Rzecznikiem Praw Konsumenta. W każdym mieście powiatowym
    jest coś takiego. Przede wszystkim, jeśli uznają Twoją rację, to wniosą
    pozew i nie będziesz płacił.

  • 5. Data: 2003-03-20 17:39:07
    Od: "Melon" <m...@h...pl>

    > Skontaktuj się z Rzecznikiem Praw Konsumenta. W każdym mieście powiatowym
    > jest coś takiego. Przede wszystkim, jeśli uznają Twoją rację, to wniosą
    > pozew i nie będziesz płacił.

    niestety samochod jest zakupiony na firme :(