  • 1. Data: 2002-11-29 09:21:13
    Temat: testament-wzor
    Od: "stomek" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy ktos z szanownych grupowiczow moze wie gdzie
    znalezc w Internecie wzor testamentu sporzadzonego
    w formie aktu notarialnego? Bylbym bardzo wdzieczny

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-11-29 15:12:50
    Temat: Re: testament-wzor
    Od: "freni " <f...@N...gazeta.pl>

    stomek <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Czy ktos z szanownych grupowiczow moze wie gdzie
    > znalezc w Internecie wzor testamentu sporzadzonego
    > w formie aktu notarialnego? Bylbym bardzo wdzieczny

    a możesz napisać po co Ci ten wzó?
    freni

  • 3. Data: 2002-11-29 21:28:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Jedyne, co mi przychodzi do głowy, to że jest notariuszem i nie wie jak
    obsłużyć klienta. Komu innemu potrzebny wzór testamentu bez notariusza.

  • 4. Data: 2002-11-30 08:45:04
    Od: "freni " <f...@N...gazeta.pl>

    Robert Tomasik <r...@w...pl> napisał(a):

    > Jedyne, co mi przychodzi do głowy, to że jest notariuszem i nie wie jak
    > obsłużyć klienta. Komu innemu potrzebny wzór testamentu bez notariusza.

    :)))))dokładnie to samo pomyślałam.
    freni

  • 5. Data: 2002-11-30 09:12:50
    Temat: Odp: testament-wzor
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik freni <f...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:as9tqg$a6f$...@n...gazeta.pl...

    > :)))))dokładnie to samo pomyślałam.

    testament nie musi być sporządzony przez notariusza można go sporządzić
    samemu w oparciu o przepisy .

    Sandra

  • 6. Data: 2002-11-30 10:12:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    | testament nie musi być sporządzony przez notariusza można go sporządzić
    | samemu w oparciu o przepisy .

    No pewnie, tylko że wówczas ma trochę inną treść. O tym oczywiście też
    pomyślałem, tylko po kiego nienotariuszowi wzór testamentu sporządzanego u
    notariusza? Przecież notariusz z reguły wysłuchuje woli i sporządza ten
    testament sam, tak, aby był zgodny z ta wolą.
    Stąd moja uwaga. Chodzi mi o to, czy STOMEK naprawdę wie czego potrzebuje.

  • 7. Data: 2002-11-30 11:06:54
    Od: "freni " <f...@N...gazeta.pl>

    Sandra <d...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > napisał:as9tqg$a6f$...@n...gazeta.pl...

    > testament nie musi być sporządzony przez notariusza można go sporządzić

    w takim razie zaczekajmy na stomka. Niech się wypowie o co mu chodzi. Jeśli
    chce pisać testament to można pomóc mu go sklecić. Musi jednak wiedzieć, że
    sam testamentu notarialnego , skutecznego prawnie nie sporządzi.
    freni

  • 8. Data: 2002-11-30 11:26:06
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik freni <f...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asa64d$lq$...@n...gazeta.pl...
    > Sandra <d...@w...pl> napisał(a):

    . Musi jednak wiedzieć, że
    > sam testamentu notarialnego , skutecznego prawnie nie sporządzi.

    notarialnego jako takiego nie ale czy nieskutecznego? myślę,że testament
    sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ma skuteczność ...

    Sandra

  • 9. Data: 2002-11-30 11:41:02
    Od: "freni " <f...@N...gazeta.pl>

    Sandra <d...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > notarialnego jako takiego nie ale czy nieskutecznego? myślę,że testament
    > sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ma skuteczność ...

    skuteczny to on będzie, ale nie jako notarialny.
    freni

  • 10. Data: 2002-11-30 11:44:15
    Od: "freni " <f...@N...gazeta.pl>

    Sandra <d...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > notarialnego jako takiego nie ale czy nieskutecznego? myślę,że testament
    > sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ma skuteczność ...

    ale musi jeszcze spełniać przepisaną formę. Jeśli ma to być notarialny, to
    jedynie u notariusza .
    freni