  • 1. Data: 2002-11-29 09:20:39
    Temat: rękojmia Plus GSM
    Od: "RoccoM" <r...@w...wp.pl>

    WItam.

    Mam telefon w sieci Plus, który chcę zwrócić w myśl przepisów o rękojmi.

    Niestety, nieoficjalnie dowiedziałem się, ze mam tylko szanse na zwrot
    pieniedzy, a nie sprzętu, choć jak się domyślacie, nie jest to dla mnie
    rozwiązanie korzystne. Nie ma jednak tych telefonów w sprzedaży, więc mimo
    tego, że mam wybór co do sposobu uzyskania satysfakcji za wadliwy sprzęt,
    decyzją "dzału prawnego" nie mam wyboru.

    Powiedziano mi, ze mogę pozwać siec do sądu, ale to jest najmniej rozsądne
    rozwiązanie (sądu nie obchodzi prawo tylko własny spokój, "mają za dużo
    pracy" itp.)

    Czy ktoś wie, jak wybrnąć z tej sytuacji?

    Pozdr

    RM

  • 2. Data: 2002-11-29 12:09:41
    Temat: Re: rękojmia Plus GSM
    Od: "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl>

    z tego co wiem jeśli w ramach rękojmi oddajesz aparat, to możesz żądać
    wymiany na nowy.
    jeśli nie wywiążą się w terminie i nie mają takiego aktualnie w sprzedaży
    możesz żądać innego.
    moj kumpel oddał w ramach rękojmii siemensa sl45i w ideii. jako, że slaon
    nie wywiązał się w terminie 14 dni ze zwrotem nowego sl45i kumpel wziął w
    zamian ericssona t68.
    tyle wiem

    --
    pzdr

    K S X
    k s x ( a t ) k s x . p r v . p l
    GG: 490364

  • 3. Data: 2002-11-29 12:40:40
    Od: "RoccoM" <r...@w...wp.pl>

    Użytkownik "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl> napisał w wiadomości

    > moj kumpel oddał w ramach rękojmii siemensa sl45i w ideii. jako, że slaon

    Ale to Plus. Czy ktoś wie jak oni się wywiązują ze swoich obowiązków?

    RM