  • 1. Data: 2005-06-22 08:02:15
    Temat: testament
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    mam juz ukonczone 18 lat, czy ktos moglby mi powiedziec jak moge
    napisac testament? nie chce swiadkow, nie chce zeby nikt o nim
    wiedzial procz np. notariusza. na jakiej zasadzie to sie odbywa? ile
    to trwa? ile to kosztuje? co musialbym zrobic?

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)gazeta(kropka)pl
    Uwaga! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13.

  • 2. Data: 2005-06-22 08:09:00
    Temat: Re: testament
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Sarpedon napisał(a):
> [...]
    > wiedzial procz np. notariusza. na jakiej zasadzie to sie odbywa? ile
    > to trwa? ile to kosztuje? co musialbym zrobic?

    Wziąć kartkę papieru, _własnoręcznie_ napisać na niej treść jaką ma
    zawierać testament, datę i podpisać się.
    Testament gotowy.

    KG

  • 3. Data: 2005-06-22 12:05:18
    Od: PrzemekB <p...@p...com>

    Wed, 22 Jun 2005 10:09:00 +0200, na pl.soc.prawo, kam napisał(a):

    > Wziąć kartkę papieru, _własnoręcznie_ napisać na niej treść jaką ma
    > zawierać testament, datę i podpisać się.
    > Testament gotowy.

    Będzie tyle samo warty, co spisany przed notariuszem. Czyli nic.
    Jak rodzina będzie miała ochotę, to i tak czterdzieści lat będzie się po
    sądach ciągać :/

    --
    Pozdr.

    Przemek