  • 1. Data: 2005-06-22 07:33:15
    Temat: Stacja gazu
    Od: "P.Rachwal" <p...@t...pl>

    Witam wszystkich grupowiczow,
    Nosze sie z zamiarem inwestycji zwiazanej z budowa stacji tankowania gazu
    propan - butan. Mam pytanie odnosnie wymaganych pozwolen i koncesji, a takze
    szczególowych wymagan dotyczacych w/w inwestycji.

    Prosze o przeslanie informacji na priv:
    p...@t...pl

  • 2. Data: 2005-06-22 07:54:44
    Temat: Re: Stacja gazu
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > propan - butan. Mam pytanie odnosnie wymaganych pozwolen i koncesji, a takze
    > szczególowych wymagan dotyczacych w/w inwestycji.

    Ok, a jakie masz pytanie ?

  • 3. Data: 2005-06-22 08:06:27
    Od: "P.Rachwal" <p...@t...pl>

    Witam,
    Czy wymagana jest koncesja na tego typu dzialanosc, a jezeli tak to gdzie
    powinienem sie ubiegac o taka koncesje? Czy jest to skomplikowana procedura?

  • 4. Data: 2005-06-22 08:30:37
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    http://www.paliwor.pl/inwestorzy/wspolpraca.dqe

  • 5. Data: 2005-06-22 20:49:30
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    Użytkownik "P.Rachwal" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Prosze o przeslanie informacji na priv:
    > p...@t...pl
    >
    > ty zacznij się zastanawiać komu należy dać w łapę i ile.
    reszta to już mniej ważna.
    bo chyba nie sądzisz że ktoś ci pozwoli postawić stację tylko dlatego że ty
    chcesz?

  • 6. Data: 2005-06-22 21:22:13
    Od: "P.Rachwal" <p...@t...pl>

    Dziekuje za merytoryczna odpowiedz