  • 1. Data: 2005-06-22 08:26:42
    Temat: parkowanie przed blokiem
    Od: "User of Internet" <u...@n...pl>

    mam oto taką sytuację:
    - syn lokatorki zaparkował jakies juz przeszło 1,5 miesiąca przed blokiem,
    prawie na przeciwko wyjścia z klatki,
    - niestety prawie, bo gdyby zaparkował dokładnie naprzeciwko wyjścia to
    telefon do straży miejskiej już dawno miałby miejsce
    - szkopuł w tym, że gościu w ogóle nie jeździ tym autem. blokuje przez to
    miejsce właścicielom mieszkań, przed klatką którą stoi
    czy jest jakiś zapis, który pozwala mu na takie postępowanie?
    jak gościa usunąć? zakładam, że facet nie jest zameldowany. czy mam prawo
    żądać aby usunąć takiego grzmota spod bloku?

  • 2. Data: 2005-06-22 09:09:53
    Temat: Re: parkowanie przed blokiem
    Od: Schwester <j...@c...com>

    User of Internet napisał(a):
> [...]
    > jak gościa usunąć? zakładam, że facet nie jest zameldowany. czy mam prawo
    > żądać aby usunąć takiego grzmota spod bloku?

    Czy problemem jest to, że ktoś parkuje przed klatką czy to, że przed
    klatką parkuje ta konkretna osoba (lub samochód)?
    A czy prze blokiem stoją jakieś znaki regulujące parkowanie?

    --
    ____ _ _
    / ___| ___| |____ _____ ___| |_ ___ _ __

  • 3. Data: 2005-06-22 09:22:46
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d9b7io$j79$1@nemesis.news.tpi.pl>, User of Internet wrote:
    > blokuje przez to miejsce właścicielom mieszkań, przed klatką którą stoi

    Nie rozumiem, co konkretnie blokuje? Jakie miejsce, miejsce do
    czego/na co? I dlaczego akurat właścicielom mieszkań, a nie komukolwiek?
    Innym nie blokuje, tylko właścicielom mieszkań?
    Nie rozumiem problemu.

    Renata

  • 4. Data: 2005-06-22 09:45:03
    Od: "kicurek" <k...@o...pl>

> [...]
    > czego/na co? I dlaczego akurat właścicielom mieszkań, a nie komukolwiek?
    > Innym nie blokuje, tylko właścicielom mieszkań?

    A ja się dopiszę, jeśli można z bardzo podobnym problemem: ktoś zaparkował na
    parkingu przed blokiem (nie przed wejściem) jakieś 1,5 roku temu auto, które
    stoi i nikt się do niego nie przyznaje.
    Straż Miejska wezwana przyjechała, stwierdziła, że auto jest zamknięte, szyby
    nie są rozbite, więc nie mają podstaw.
    I tak auto może stać do końca świata - można coś z tym zrobić? Podobno to auto
    (Polonez) było gościa, który kiedyś tam mieszkał w tym bloku, ale miał takie 2
    auta, z czego wziął jedno, a drugie zostawił.
    Jaka jest na to rada - ktoś wie? Bo przed blokiem to każde miejsce parkinowe
    się liczy - sami wiecie.
    Z tego co powiedziała Straż Miejska - moim zdaniem - wynika jasno, że pośrednio
    prowokują do np. wybicia szyby, bo wtedy będą mogli wziąć to auto: ech....
    Polska Drodzy Państwo, to Polska...:((
    A mieszkańcy mają wykupione mieszkania na własność i grunt pod blokami i
    parkingiem na użytkowanie wieczyste - i co? I nic: co z tego że mają wykupione,
    jak i tak ktoś może przez (niedługo) 2 lata zajmować teren, nawet jeśli to
    osobiście tam nie ma.... :(((

  • 5. Data: 2005-06-22 09:58:46
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 22 cze o godzinie 11:45, na pl.soc.prawo, kicurek napisał(a):

> [...]
    > jak i tak ktoś może przez (niedługo) 2 lata zajmować teren, nawet jeśli to

    Weź zadzwoń* z informacją że 'na ul........ w .......... stoi zaparkowany
    polonez o nr rejestracyjnym ......... koloru .......... w którym są
    ..................'

    Tylko z budki telefonicznej - sami go rozbiorą na części pierwsze i wywiozą
    na szrot.

    * - To był oczywiście żart z tym dzwonieniem !!!!

    --
    Herbi
    22-06-2005 11:58:43

  • 6. Data: 2005-06-22 10:59:43
    Od: "User of Internet" <u...@n...pl>

    dokładnie o taki problem chodzi...
    facet nie mieszka w bloku, ba... nawet matki nie odwiedza...
    zostawił złom i pewnie pojechał na sezonową pracę do Unii lub co tam innego

  • 7. Data: 2005-06-22 11:02:48
    Od: "wsm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    [...]
    > Weź zadzwoń* z informacją że 'na ul........ w .......... stoi zaparkowany
    > polonez o nr rejestracyjnym ......... koloru .......... w którym są
    [...]
    Należy zgłosić administracji: osiedla, spółdzielni, bloku - temu kto tym
    administruje - markę samochodu, numer rejestracyjny (jeżeli jest).
    Administrator ma uprawnienia do wnioskowania do Straży Miejskiej o usunięcie
    samochodu z parkingu, jeżeli rzeczywiście pojazd nie jest w dyspozycji
    nikogo z mieszkańców bloku. To jest normalna droga załatwienia tej sprawy,
    tyle, że lokatorzy, a także część administracji nie wie o tym. I Straż
    Miejska ma właśnie podstawy do interwencji na taki wniosek.
    WSm

  • 8. Data: 2005-06-22 11:58:01
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "User of Internet" <u...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:d9bghk$r6o$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > dokładnie o taki problem chodzi...
    > facet nie mieszka w bloku, ba... nawet matki nie odwiedza...
    > zostawił złom i pewnie pojechał na sezonową pracę do Unii lub co tam
    > innego

    w nocy podczepic na hol i pociagnac ze 20-30 metrow dalej.

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 9. Data: 2005-06-22 12:03:37
    Od: PrzemekB <p...@p...com>

    Wed, 22 Jun 2005 12:59:43 +0200, na pl.soc.prawo, User of Internet
    napisał(a):

    > zostawił złom i pewnie pojechał na sezonową pracę do Unii lub co tam innego

    No i? Coś w tym złego? Nie potrzebuje teraz jeździć, to nie jeździ.

    --
    Pozdr.

    Przemek

  • 10. Data: 2005-06-22 12:16:11
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    User of Internet wrote:
> [...]
    > jak gościa usunąć? zakładam, że facet nie jest zameldowany. czy mam prawo
    > żądać aby usunąć takiego grzmota spod bloku?

    ha ha ha ha