  • 1. Data: 2006-04-25 18:43:13
    Temat: termin żadania materiałów na walne zgromadznie
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    Witam
    Art 395 ksh mówi, iż akcjonariusz ma prawo żądać pewnych dokumentów na
    walne zgromadzenie akcjonariuszy *najpóźniej na 15 dni przed walnym
    zgromadzniem*
    I teraz wątpliwość. Czy jesli zgromadznie nie jest jeszcze zwołane (a wg
    statutu ma nastapic najpożniej w czerwcu, mogę już wystapić z takim
    żadaniem. Jak powszechnie wiadomo czas od podjęcia decyzji o zgromadzniu do
    jego odbycia zamyka sie w terminie około miesiaca i obejmuje zarówno cykl
    publikacji jak i wymagany kodeksem okres trzech tygodni.

    Moim zdaniem juz mogę wystąpić z takim wnioskiem o udostępnienie, gdyż
    zarówno sporzadzenie sprawozdania finansowego jak i jego zbadanie zgdonie z
    innymi przepisami winno być już zakończone.

    Czy ten termin oznacza iz np w 13 dniu przed zgromadzniem istniej podstawa
    iż nie zostaną one udostepnione?
    Moze jednak jest inna interpretacja. Proszę o zajęcie stanowisk.

  • 2. Data: 2006-04-28 06:59:01
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Odpisy sprawozdania zarządu z działalności spółki i sprawozdania finansowego
    wraz z odpisem sprawozdania rady nadzorczej oraz opinii biegłego rewidenta
    są wydawane akcjonariuszom na ich żądanie, najpóźniej na piętnaście dni
    przed walnym zgromadzeniem.

    termini ten jest zastrzezony na korzysc uprawnionego aby mogl zapoznac sie z
    nimi w odpowiednim czasie

    zadanie mozesz zglosic w kazdym czasie. A dokumenty uzyskasz jak tylko beda
    juz sprawozdania

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-04-28 16:08:12
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    Był 28 kwiecień 2006 roku (piątek) gdy o godz. 8:59, wszystkim znany
    *Lookasik* napisał(a):

> [...]
    > nimi w odpowiednim czasie
    >
    > zadanie mozesz zglosic w kazdym czasie. A dokumenty uzyskasz jak tylko beda

    Dziękuję.
    Czyli zaraz po tym weekendzie wystapię.. Poźniej nie bedę mogł..chyba ze
    pismem poleconym. Wolałbym jednak osobiście bo nie chciałbym sobie pewnych
    rzeczy odmówić.
    Długo czekałem na jakąś odpowiedź ale się doczekałem.
    Dzięki