    From: xxxx <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: termin żadania materiałów na walne zgromadznie
    Date: Fri, 28 Apr 2006 18:08:12 +0200

    Był 28 kwiecień 2006 roku (piątek) gdy o godz. 8:59, wszystkim znany
    *Lookasik* napisał(a):

    > Odpisy sprawozdania zarządu z działalności spółki i sprawozdania finansowego
    > wraz z odpisem sprawozdania rady nadzorczej oraz opinii biegłego rewidenta
    > są wydawane akcjonariuszom na ich żądanie, najpóźniej na piętnaście dni
    > przed walnym zgromadzeniem.
    >
    > termini ten jest zastrzezony na korzysc uprawnionego aby mogl zapoznac sie z
    > nimi w odpowiednim czasie
    >
    > zadanie mozesz zglosic w kazdym czasie. A dokumenty uzyskasz jak tylko beda
    > juz sprawozdania
    >
    > pozdrawiam

    Dziękuję.
    Czyli zaraz po tym weekendzie wystapię.. Poźniej nie bedę mogł..chyba ze
    pismem poleconym. Wolałbym jednak osobiście bo nie chciałbym sobie pewnych
    rzeczy odmówić.
    Długo czekałem na jakąś odpowiedź ale się doczekałem.
    Dzięki