  • 1. Data: 2006-04-25 17:07:08
    Temat: Umowa o skrytkę bankową
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Mam pytania do fragmentu umowy o skrytkę bankową:

    "1. Bank nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane:
    1)działaniem siły wyższej,"

    Co rozumieć przez siłę wyższą? Gdzieś jest definicja?

    "Oddział ponosi odpowiedzialność za szkody będące następstwem
    zniszczenia lub utraty zawartości skrytki sejmowej na zasadach
    określonych w kodeksie cywilnym w każdym przypadku, gdy szkoda taka
    jest następstwem nienależytego wykonania zobowiązania przez oddział
    wskutek niezachowania należytej staranności, chyba że nienależyte
    wykonanie jest następstwem okoliczności za które oddział
    odpowiedzialności nie ponosi."

    W której części kc tego szukać? I co znaczy, że "nienależyte
    wykonanie jest następstwem okoliczności za które oddział
    odpowiedzialności nie ponosi." Jakie to mogą być okoliczności i czy
    nie powinno to być jednak precyzyjniej opisane?

    TIA
    Renata

  • 2. Data: 2006-04-25 17:48:18
    Temat: Re: Umowa o skrytkę bankową
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 25 kwi o godzinie 19:07, na pl.soc.prawo, Renata Gołębiowska
    napisał(a):

    > "Oddział ponosi odpowiedzialność za szkody będące następstwem
    > zniszczenia lub utraty zawartości skrytki sejmowej

    Tak z ciekawości - co to jest skrytka sejmowa?
    W sejmie?
    Dla parlamentarzystów?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 3. Data: 2006-04-26 04:28:40
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-04-25, Artur Ch. <s...@r...pbz> wrote:

    > Tak z ciekawości - co to jest skrytka sejmowa?
    > W sejmie?
    > Dla parlamentarzystów?

    Zakładam, że jest to literówka, a ty?

    Renata