  • 1. Data: 2006-04-25 18:40:31
    Temat: wezwanie nieimienne na policje :)
    Od: "John Doe" <g...@W...poczta.interia.pl>

    Witam

    Znalazlem dzis w drzwiach mieszkania wezwanie na policję, ale bez wpisanego
    nazwiska (mojego) - pytanie, czy wezwanie to mnie obowiązuje, czy nie? :)
    Pytam z ciekawosci, bo pewnie pojde i dowiem sie o co chodzi.....ale bardzo
    mnie interesuje, jakie takie wezwanie naklada na mnie obowiazki...

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 2. Data: 2006-04-25 18:51:43
    Temat: Re: wezwanie nieimienne na policje :)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    John Doe wrote:

    > Znalazlem dzis w drzwiach mieszkania wezwanie na policję, ale bez wpisanego
    > nazwiska (mojego) - pytanie, czy wezwanie to mnie obowiązuje, czy nie? :)

    Mi to raczej wygląda na głupi kawał, bo normalnie to policja wzywa
    konkretną osobę, a nie losowego lokatora czy jego gościa (który akurat
    pierwszy zobaczył kartkę ;) )

  • 3. Data: 2006-04-25 18:58:07
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "John Doe" <g...@W...poczta.interia.pl> napisał w
    wiadomości news:e2lpvt$k2l$1@news.interia.pl...

    > Znalazlem dzis w drzwiach mieszkania wezwanie na policję, ale bez
    wpisanego
    > nazwiska (mojego) - pytanie, czy wezwanie to mnie obowiązuje, czy nie?
    :)

    Nawet gdyby było z twoim nazwiskiem to przecież i tak nie zostało ci
    doręczone. Ale oczywiście idź, przecież i tak w końcu sprawa cię nie
    ominie a tak będzie po dobroci ;) no i szybciej z głowy.

  • 4. Data: 2006-04-25 19:06:42
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > Pytam z ciekawosci, bo pewnie pojde i dowiem sie o co chodzi.....ale
    > bardzo mnie interesuje, jakie takie wezwanie naklada na mnie obowiazki...

    Hehe ;-) Zglos sie, wrecz wezwanie i na pytanie o imie i nazwisko odpowiedz:
    "tak jak na wezwaniu" ;D Oczywiscie zartuje.

    Pozdrawiam,

    Tiger