  • 1. Data: 2006-04-25 19:57:25
    Temat: [anglia] kiedy mozna, a kiedy nie fotografowac wyspiarzy
    Od: " totus" <2...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam
    za kilka miesiecy szykuje mi sie przeprowadzaka do eldorado dalej UK zwanego,
    w celu nie innym jak studiowanie. z racji, ze kierunek fotografia nazywano od
    dawna i tego, ze jade tam na jakies 2miesiace przed zaczeciem roku, naszly
    mnie reflekcje, ze co kraj o obyczaj, a co obyczaj to paragraf. stad pytanie:
    jak i gdzie mozna fotografowac w UK? wiekszosc zapewne bedzie sie pokrywala w
    polskim prawem, ale nie widzi mi sie wizja bycia zgarnietym przez bobbiego, za
    celowanie w grupke angoli. zna ktos moze ta sfere wyspiarzowego prawa?