  • 1. Data: 2007-05-08 16:22:57
    Temat: termin wszczęcia postępowania karnego
    Od: "remina" <r...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie
    Dwa miesiace mija od dnia złożenia przeze mnie zawiadomienia o przestepstwie
    w jednostce Policji(oszustwo internetowe), do dnia dzisiejszego nie zostałam
    powiadomiona o wszczęciu (ew.odmowie wszczęcia) dochodzenia. Przeszłam się
    do jednostki, okazało się, ze takowe nie zostało wszczęte, ale będzie :). Od
    prowadzącego postępowanie otrzymałam informacje, ze czekał na odpowiedź
    (chyba z Allegro) i dlatego nic w tej sprawie nie mógł zrobic, ale
    odpowiedź już jest i lada dzień wszcznie dochodzenie...hmmm - czy wszystko
    jest ok? Czy tylko mnie się wydaje, ze coś tu nie jest zgodne z kpk?
    Pozdrawiam
    Remina