  • 1. Data: 2007-05-08 15:34:46
    Temat: Ważność umowy o finansowanie nauki (brak pieczątek i podpisu)
    Od: placente <p...@o...pl>

    Witam
    Mój pracodawca wysłał mnie na dokształacenie nakazując podpisać umowę
    o obowiązkach wynikających ze sfinansowania nauki (zwrot kosztów nauki
    w przypadku zwolnienia z pracy). Umowa, którą podpisałem nie jest
    podstemplowana pieczątką zakładu pracy a podpis (również bez
    pieczątki) złożony jest przez jedną osobę mimo, że w treści jako
    reprezentujący pracodawcę podane są dwie osoby. Czy taka umowa
    wywołuje jakiś skutek prawny ?
    Pozdrawiam
    J.