  • 1. Data: 2007-05-08 16:21:55
    Temat: Wymeldowanie a nowy dowód osobisty
    Od: "Bogdan" <b...@o...pl>

    Czy jest ustawowo określony termin, w którym po wymeldowaniu się z pobytu
    stałego jestem zobowiązany do złożenia wniosku o nowy Dowód Osobisty? (jeśli
    ma to znaczenie, to obecnie jestem zameldowany na pobyt czasowy, bez pobytu
    stałego).
    Czy w momencie wymeldowania się lub po jakimś okreslonym czasie DO, w którym
    figuruje nieaktualny już adres, staje się nieważny?
    Czy w momencie wymeldowania się (lub po jakimś określonym czasie) dokumenty
    pojazdu, który był zarejestrowany na nieaktualny już adres, stają się nieważne?

    Dziękuję z góry za odpowiedzi i pozdrawiam.
    Bogdan.