  • 1. Data: 2005-07-10 14:44:59
    Temat: termin rozpatrzenia reklamacji - Aster City Cable sp. z o.o.
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

    Witam,

    Przepraszam za zamieszanie, chcialbym sie upewnic, bo zamierzam wniesc
    sprawe do sadu. Jaki jest termin rozpatrzenia reklamacji dla operatora
    internetu? Reklamacje zlozylem 8 czerwca. Ktorego dnia operator powinien byl
    mi udzielic odpowiedzi? Czy do terminu tego dodaje sie prawnie jakis 1 dzien
    "na dostarczenie poczty"?

    Dziekuje z gory za odpowiedzi.

    Pozdrawiam

    Tiger

  • 2. Data: 2005-07-11 20:26:41
    Od: Piotr Czeszkiewicz <v...@p...onet.pl>

    Tiger napisał(a):
> [...]
    > mi udzielic odpowiedzi? Czy do terminu tego dodaje sie prawnie jakis 1 dzien

    Jesli traktowac to jako usługę telekomuniacyjną, to jesli nie dadzą
    odpowiedzi pisemnej w ciągu 30 dni od daty złozenia reklamacji, to
    reklamacja jest automatycznie uznana

  • 3. Data: 2005-07-14 22:13:31
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

    Czy jezeli fizycznie nie otrzymalem w terminie odpowiedzi na reklamacje, ani
    zawiadomienia o jakimkolwiek liscie poleconym (Operator twierdzi, ze
    wyslal), to mam prawo uznac reklamacje za nierozpatrzona w terminie?

    Pozdrawiam,

    Tiger