  • From: "Domin" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: termin naprawy gwarancyjnej
    Date: Mon, 8 Jul 2002 16:45:35 +0200

    Witam wszystkich.
    Mam taki problem.
    Jezeli oddaje do serwisu czesc komputerowa i zgodnie z warunkami gwarancji
    czyli po uplywie 21 dni roboczych sprzedawca nie byl w stanie naprawic mi
    danej czesci. Co moge wtedy zrobic?
    Czy moge zarzadac zwrotu pieniedzy za czesc a jesli tak to wedlug jakiego
    cennika (terazniejszego czy wedlug paragonu) ?
    Czy moge domagac sie dania mi nowej czesci?
    Jaka instytucja jak cos moge sie podeprzec w sporze, jesli sprzedawca twardo
    odmowi wydania mi sprzetu lub pieniedzy pomimo przekroczonego czasu na
    naprawe?
    A moze znacie po prostu jakies linki stron na ktorych moglbym poczytac cos
    niecos na ten temat.

    Z gory dziekuje za pomoc.

    Pozdrawiam.

    Dominik