  • 1. Data: 2002-11-29 13:20:37
    Temat: telewizja kablowa
    Od: "Michal Talaga" <m...@i...pl>

    Mam taka sytuacje:

    Od roku staram sie o podlaczenie kablowki.

    Dowiedzialem sie, jaka firma obsluguje okolice w ktorej zamieszkuje,
    zlozylem pismo o podlaczenie telewizji. Dostalem nawet odpowiedz ze owszem
    podlacza, ale u mnie w ogrodku musi stacstacja wzmacniajaca. Podali nawet 2
    mozliwe opcje.

    Bylo to kilka miesiecy temu...

    Od tamtego czasu ciagle slyszalem nowe terminy podlaczenia, az do wrzesnia,
    kiedy to dowiedzialem sie, ze w tym roku raczej juz nie, a tak na prawde to
    wcale mnie nie podlacza.

    I teraz moje pytanie.

    Czy sa jakies uregulowania prawne dotyczace telewizji kablowych i obowiazku
    podlaczenia telewizji chetnym na obslugiwanym przez telewizje obszarze?

    O ile wiem, jest cos takiego w przypadku telefonow w TPSA (operator
    dominujacy).

    Telewizja kablowa tlumaczy sie tym, ze TPSA nie chce im udostepnic
    studzienek.
    Z tego co wiem, od pocztku roku 2002, TPSA ma _OBOWIAZEK_ udostepniac swoje
    studzienki innym operatorom, gdyz zostala uznana, za operatora dominujacego.

    Kablowka jednak nie dochodzi swoich praw w sadzie - powody mozna mnozyc.

    --
    Michal
    Strategiczny PBEM

  • 2. Data: 2002-11-30 00:15:00
    Temat: Re: telewizja kablowa
    Od: "leo59" <l...@h...pl>

> [...]
    dominujacego.

    > Kablowka jednak nie dochodzi swoich praw w sadzie - powody mozna mnozyc.

    TPSA ma obowiązek udostępnić "swoje" studzienki jeśli są możliwości
    techniczne .
    Jak nie trudno się domyślić takich możliwości nigdy nie ma. Nawet jak otwory
    są puste
    to twierdzą że mają w planach rozbudowę sieci i nie chcą wpuścić.
    Pozdrawiam leo