  • 1. Data: 2002-11-29 12:35:03
    Temat: dwa pytanka
    Od: "Lesław Ródź" <l...@o...com.pl>

    Czesc.
    Jak w temacie:
    1.Czy jezeli jestem w stanie dowiesc, ze w momencie podpisania umowy na
    wykonanie jakiejs uslugi druga strona wiedziala, ze nie jest w stanie
    wykonac w terminie tej uslugi to pod jaki paragraf to podlega.
    2. Jezeli zerwalem umowe (1.5 roku po terminie jej realizacji) bez
    wyznaczenia zleceniobiorcy dodatkowego terminu na jej wykonanie to czy takie
    zawiadomienie wyslane poleconym ma moc prawna?

    Pozdrawiam
    Leslaw Rodz

  • 2. Data: 2002-11-29 21:19:49
    Temat: Re: dwa pytanka
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Lesław Ródź" <l...@o...com.pl> napisał w wiadomości

    > 1.Czy jezeli jestem w stanie dowiesc, ze w momencie podpisania umowy na
    > wykonanie jakiejs uslugi druga strona wiedziala, ze nie jest w stanie
    > wykonac w terminie tej uslugi to pod jaki paragraf to podlega.

    ew. art. 286 § 1 kk, jeśli np. była zaliczka

> [...]
    takie
    > zawiadomienie wyslane poleconym ma moc prawna?

    zwykle tak, chyba że w umowie zaznaczono inaczej

  • 3. Data: 2002-11-29 21:23:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    | 1.Czy jezeli jestem w stanie dowiesc, ze w momencie podpisania umowy na
    | wykonanie jakiejs uslugi druga strona wiedziala, ze nie jest w stanie
    | wykonac w terminie tej uslugi to pod jaki paragraf to podlega.

    Taki wypadek podlega pod artykół 286 kk - oszustwo.

> [...]
    takie
    | zawiadomienie wyslane poleconym ma moc prawna?

    Ma moc prawną, ze wszystkimi wynikającymi stąd konsekwencjami.

  • 4. Data: 2002-12-02 09:25:54
    Od: "Lesław Ródź" <l...@o...com.pl>

    Dzieki wielkie

    Pozdrawiam