  • 21. Data: 2003-02-06 14:59:20
    Temat: Re: teleturniej - dochodzenie racji
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <005b01c2cdf6$2730be70$a740200a@zm>, Marcin Surowiec wrote:

    > sąd nie zasądzi odszkodowania (moim zdaniem - ostatecznie i tak sąd
    > zdecyduje) na tej podstawie, że Powód miał szansę wygrać w teleturnieju.
    >
    > Przecież w ślad za tym rozstrzygnięciem posypałyby się pozwy od wszystkich
    > ludzi, którzy tez mieli szanse.
    > typu: skarżę PKP, bo gdybym zdążył na eliminacje idola to miałbym szansę
    > wygrać.

    Jeśli udowodnisz:)

    > A sąd też nie może - moim zdaniem - oceniać wiedzy grzegorza i rozstrzygać,
    > czy posiadając tę określoną wiedzę miałby on szanse wygrać teleturniej.

    To jak to jest, tacy "eksperci", czy też telewizja mogą dowolnie i bez
    żadnej odpowiedzialności nabijać w butelkę ludzi (w dobrej czy nawet
    złej wierze), kt. poświęcili mnóstwo czasu i wysiłku na przygotowania,
    zapewnili TV kilkanaście/dziesiąt minut show?
    Nie znam się mocno na prawie, ale po babsku, wydaje mi się to
    niesprawiedliwe. No chyba, że prawo ze sprawiedliwością mają wspólne
    jedynie 4 literki:)

    Renata

  • 22. Data: 2003-02-06 15:22:30
    Od: g...@p...onet.pl

    > To może już Cię tam nie lubią?:)
    >
    > Renata

    hehe, to na pewno.
    Pani Ryster z reguly dostaje stwardnienia twarzy, kiedy mnie widzi.

    ale nie ma w tym niestety nic smiesznego.

    pozdrawiam,

  • 23. Data: 2003-02-06 23:18:21
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    6 Feb 2003 14:30:00 +0100, g...@p...onet.pl
    <5...@n...onet.pl> napisał/a:

    > - pozbawienie mnie 40 tysiecy zlotych
    > - pozbawianie mnie w sumie 6 tygodni urlopu (to juz druga reklamacja, ktora
    > skladam, podczas pierwszego teleturnieju rowniez mnie uwalili za swoja
    > niewiedze)
    > - straty moralne, zwiazane z obciazeniem psychicznym, jakiego doznaje, co
    > powoduje zwiekszone ryzyko zawalu (ok, brzmi pompatycznie, ale tak naprawde to
    > jest taki kamien na sercu, ze hej)

    > lacznie kwota pozwu - 500,000.00 PLN

    > ciekawe, czy mam szanse :-)

    Nie ma sensu się sądzić w sądach...Wystarczy napisać odwołanie do
    "specjalistów od Wielkiej Gry",żeby zweryfikowali swoją pomyłkę,udowodnić
    im,że Ty masz rację.
    Jeden taki pan został "zrehabilitowany",tzn przywrócony do dalszej
    gry..Niestety...odpadł przy pierwszym pytaniu.

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja

  • 24. Data: 2003-02-07 09:20:41
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > nieprawidlowe. A najczesciej zauwazalem w  teleturnieju: zyciowa szansa.
    > Dlatego takie gry to nalezy z przymruzeniem oka brac. A na dodatek skoro
    > kasa za darmo ( ech no tak zaraz oberwe ... wiedza nie ejst darmowa) to
    > dlaczego zaraz larum podnosic. Czesto slysze ze ludzie tam sie bawia a
    > pozniej jest ze sie sadza. Szkoda gadac.
    >
    > BTW pamietacie  "Czar par" jaka to byla uprzejmosc i tak dalej a na czymn
    > sie skonczylo na ciaganiu po sadach.
    >
    > Swoja droga dziwie sie zo jeszcze ogladamy te teleturnieje, takie glupoty i

    dobra, doczekales(as?) sie ;-)

    1. gdy w gre wchodzi duza kasa, to nie ma mowy o zabawie
    2. jakbys sie czul/a, gdyby Twoja wiedza byla wieksza od wiedzy experta, a
    pomimo to nie dal ci wygrac, bo nie uznal ci poprawnej odpowiedzi? - po prostu
    przeszedlbys nad tym do porzadku dziennego, godzac sie na darowanie mu 40
    tysiecy zlotych?
    Jesli tak, to winszuje.

    Grzesiek

  • 25. Data: 2003-02-10 08:08:56
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > dobra, doczekales(as?) sie ;-)
    Milo mi ( ja jestem "les")

    > 1. gdy w gre wchodzi duza kasa, to nie ma mowy o zabawie
    To po co te glupie gadki o zabawie?

> [...]
    prostu
    > przeszedlbys nad tym do porzadku dziennego, godzac sie na darowanie mu 40
    Nie czulbym sie i nie biore udzialu w tego typu "zabawach" Po co okreslenie
    zabawa. To powinno byc jako zawod. Bo przeciez sa tacy co tylko z tego zyja.
    To jest ich praca i zawod. I nie ma to nic ewspolnego z dobra zabawa.
    Pitolenie na ekranie.
    Ciekawe ze jeszcze nie uslyszalem by ktos w teeturnieju powiedzial ze
    przyjechal po kase i zabawe ma w powazaniu glebokim. Sam osobiscie nie biore
    udzialu i nie dzwonie po 0700 by sie do nich zglaszac. Wiem ze nie nalezy
    placic podatku od glupoty (podobnie z totkiem - ludzie mowia ze do gara nie
    maja co wlozyc ale sponsoruja innym sowite zycie) tak jak robia to inni
    wliczajac w to moich znajomych a nawet rodzine. Nie pozostaje nic innego jak
    im, wam (tym co w to sie "bawia") wspolczuc.

    Pozdrawiam i wiecej zabawy albo bycia fair wobec tych co was ogladaja
    pozniej w tv
    AJA