  • 1. Data: 2003-02-06 08:14:57
    Temat: gwarancja :(
    Od: "Gipson" <G...@i...net.pl>

    Witam
    mam pytanie dotyczace gwarancji
    otoz popsul mi sie towar. Jest juz po okresie gdzie przysluguje mi
    renkojmia - ale producent dal dluzsza gwarancje wiec z niej poszedlem
    skozystac.
    Jednak okazalo sie ze produnkt ktory mial byc naprawiony (oczywiscie po 2
    tyg)dalej wykazuje wade. Wiec w sklepie zaproponowali mi sprzet zastepczy bo
    powiedzieli ze moze sie trochep zreciagac.
    Wszytko by bylo ok gdyby nie fakt ze .... ONI naprawiaja (a jak sie
    dowiedzialem walcza z producentem gdyz ten odsyla ciagle wadliwy spzret)
    moj spzret juz od hmm LISTOPADA !!!
    czy jest jakas podstawa zeby wymusisc szybsze naprawienie sprzetu ?
    dzieki !

    --
    G...@i...net.pl