następny post »
Data: 2004-09-23 14:31:30
Temat: tekst: ogłoszony, ujednolicony itp
Od: "Krzysztof" <ksnar[usun_to]@wp.pl>

Witam grupowiczów!
Proszę o pomoc.
Ściągam sobie ze strony sejmu ustawy, szukając wg numeru dziennika ustaw i
pozycji w nim. Ale jak znalazłem to, co chciałem, to zdębiałem. Interesujący
mnie akt prawny został zamieszczony w trzech wersjach:
"Tekst aktu"
"Tekst ogłoszony"
"Tekst ujednolicony"
Czymże się one różnią od siebie? Którą się kierować... i o co tu chodzi?